Definiciju odvažnog lidera dala je na 4. HR konferenciji Žana Goić Petričević, iz Bold Leadershipa Culture koja se bavi razvojem liderstva, a napisala je i knjigu o odvažnom liderstvu. Prema njenim riječima, odvažni lideri pokazuju spremnost suočiti se s rizikom i aktiviraju vlastitu odvažnost da progovore o nečemu što je važno. I ne rade to zbog toga što imaju poziciju moći i sigurnost da im se ništa strašno neće dogoditi, nego jer postoji nešto što im je važno da nastane za organizaciju, a prije nije postojalo. Oni aktivirajući vlastitu odvažnost potiču i kolektivnu hrabrost i čine njihovu odrganizaciju odvažnijom; kreativnijom, inovativnijom, ljudskijom... Goić Petričević je provela anketu među sedamdeset lidera o tome što je odvažno liderstvo.
- Odvažni lideri započinju razgovore u svrhu promjene jer znaju da je kvaliteta njihovih razgovora i kvaliteta njihova liderstva. Oni djeluju iz integriteta, jer ako ne djeluju iz integriteta onda to rade iz kalkulacije. Kad djeluju iz integriteta onda stvaraju vrijednost za cijelu organizaciju - rekla je Žana Goić Petričević.
Odvažno liderstvo je kreiranje i stvaranje nasljeđa, koje ostaje kao dio organizacijske kulture. Odvažni lideri ne šute, oni govore da bi stvorili ono što nedostaje u organizaciji – kaže Goić Petričević te naglašava da odvažne lidere odlikuju mentalna čvrstoća, sabranost i otpornost u najzahtjevnijim situacijama.
Bojan Klarić, direktor Ljudskih potencijala u Altantic Grupi, istaknuo je da mu je na tomu poslu najvažnije prenijeti duh biznisa zaposlenicima. Klarić ističe da HR menadžer u kompanijama treba biti neovisan jer se ta funkcija mijenja, kao što se sve formalne organizacije mijenjaju i pretvaraju u neformalne.
- Kao HR menadžer htio bih poslati nekoliko poruka; najvažnija je - pravo i obveza svakog HR menadžera da ne bude fikus na kolegijima nego zainteresiran za biznis, te da bude partner generalnog menadžera. Ako sve funkcionira dobro HR menadžer je nevidljiv, ali ako dođe u fokus uprave ili menadžmenta to u 90 posto slučajeva znači da stvari ne idu kako treba – kaže Klarić naglašavajući da je rezultat ono što menadžera drži iznad vode, ali iako je prioritet svake kompanije opstojnost, najveća su joj vrijednost zaposlenici.