DHL Express, vodeći svjetski pružatelj ekspresnih usluga, očekuje do sada najviše internetskih kupnji i otpreme tijekom skorašnjeg vrhunca sezone 2020. Razlog je tomu, objašnjavaju u tvrtki, stalan rast globalizacije i digitalizacije, kao i to što zbog ovogodišnje neizvjesnosti koju je prouzročila pandemija potrošači sve više preferiraju upravo kupnju internetom.
Nakon ovogodišnjega već ostvarenog rasta obujma e-trgovine od oko 35 posto vrhunac sezone zbog Crnog petka, božićnih blagdana i novogodišnjih praznika tek se očekuje. To će dodatno povećati e-trgovinu, što će rezultirati s više od pedeset posto više pošiljaka u odnosu na isto razdoblje prošle godine, predviđaju u DHL-u.
– COVID-19 i njegovi utjecaji izazvali su velike promjene u maloprodajnom sektoru u cijelom svijetu – kaže Michiel Greeven, izvršni dopredsjednik Global Sales DHL Expressa, i dodaje da bi se iz perspektive e-trgovine moglo reći da je pandemija koronavirusa dovela 2030. u 2020. To se ne odnosi samo na B2C trgovce na malo nego i na B2B e-trgovine.
Kako bi se pripremio za novu situaciju, DHL Express zaposlio je više od deset tisuća ljudi na globalnoj razini i ulaže oko milijardu eura na godinu da bi isporučio robu u najbržem tranzitnom vremenu. Od ove godine tvrtka upotrebljava četiri nova širokotrupna zrakoplova, a još dva počet će letjeti sljedeći mjesec, što će omogućiti više od tri tisuće dodatnih interkontinentalnih letova na godinu, ističu u kompaniji.