Klub obiteljskih tvrtki
StoryEditor

Održana radionica o strateškom povezivanju obiteljskih tvrtki

20. Svibanj 2016.
Piše:
lider.media

Za članove Liderova Kluba obiteljskih tvrtki danas je održana radionica na temu ‘Strateško povezivanje obiteljskih tvrtki‘, koju je pripremila i vodila Josipa Hren, partnerica u IMAP/Ascendant, vodećoj savjetničkoj tvrtki za spajanja i preuzimanja u regiji.

Sudionici radionice imali su priliku upoznati se sa specifičnim procesom prodaje vlasničkog udjela u obiteljskoj tvrtki te različitim modelima strateškog partnerstva (dokapitalizacija, prodaja manjinskog udjela, prodaja većinskog udjela uz dogovorenu isplatu za preostale udjele, razmjena udjela, osnivanje joint  venturea sa strateškim partnerom, spajanje konkurenata).  Na stvarnim primjerima iz prakse mogli su vidjeti  na koji je način realizirana prodaja jedne obiteljske tvrtke strateškom partneru iz Njemačke, koji je preuzeo sto posto vlasništva, a kako prodaja većinskog udjela u obiteljskoj tvrtki  gdje je sa strateškim partnerom postignut dogovor o prodaji ostatka udjela u bliskoj budućnosti.

Kako postići ravnotežu između privatnog i poslovnog u obiteljskoj tvrtki

Treći je primjer bila tvrtka Spider Grupa iz Pitomače, koja je i član Kluba obiteljskih tvrtki, a čiji je suvlasnik i predsjednik Uprave Denis Nemčević  sudionicima radionice ispričao kako je njegova tvrtka napravila razmjenu vlasničkih udjela sa svojim partnerom iz Italije, također obiteljskom tvrtkom, što je u kratkom vremenu za obje tvrtke donijelo niz benefita u smislu jačanja pozicija na tržištu.

Dr. Julie Felker na predavanju Liderova Kluba obiteljskih tvrtki

22. studeni 2024 18:04