Nakon godinu dana pauze, stara tvornica duhana u Rovinju opet će postati mjesto susreta vodećih marketinških i medijskih stručnjaka na 14. Weekend Media Festivalu. Regionalni festival će se ove godine održati od 23. do 26. rujna i to pod motom 'Živio život', a na njemu će biti predstavljeni noviteti i trendovi iz medijskog i marketinškog svijeta.
Sigurno druženje
Osim Tome Ricova (direktora festivala i programa) i Borisa Kovaček (izvršni direktor i producent) ove su godine za program zaduženi i Božo Skoko i Mario Petrović iz agencije Millenium promocija te Pete Radovich iz CBS Sportsa. Također, kako poručuju organizatori, ovogodišnji Weekend bit će organiziran uz pridržavanje epidemioloških mjera koje će jamčiti sigurnost svim sudionicima i gostima. 'Kako bi 14. izdanje Weekenda bilo bez rizika, a doživljaj potpun, ulaz će biti omogućen svima koji, uz kotizaciju, imaju osiguranu i EU digitalnu COVID potvrdu ili negativan PCR ili antigenski (brzi) test koji će biti moguće obaviti na samom ulazu u prostor stare tvornice duhana', naveli su organizatori.