Do tragedije tijekom glazbenog festivala Astroworld u kojem je živote u stravičnom stampedu izgubilo desetero mladih ljudi, Travis Scott je slovio kao jedan od najlukrativnijih umjetnika, predstavnika generacije Z. Osim što je nakon tragedije nastavak njegove karijere doveden u pitanje, na adresu mu stiglo gotovo dvije stotine tužbi posjetitelja, krenuli su mu propadati i biznisi koji nemaju direktne veze sa svijetom zabave. Naime, kompanija Anheuser-Busch odlučila je iz prodaje povući Scottov CACTI Agave Spike Seltzer.
Upitna budućnost
Kako su izjavili u priopćenju za medije, nakon pomnog promišljanja kompanija je odlučila zaustaviti proizvodnju i razvoj brenda. Iako ni u jednom trenutku nisu spomenuli tragični događaj, odluka da se ugasi CACTI Agave Spike Seltzer bila je navodno obostrana.
Međutim, naveli su da još uvijek nije poznato je li ona trajna te da postoji mogućnost da se CACTI Agave Spiked Seltzer počne proizvoditi u budućnosti. To alkoholno piće s potpisom Travisa Scotta na tržištu je lansirano u travnju ove godine, a premda iz Anscheur-Buscha nisu otkrili financijske detalje dogovora tvrdili su da je 'jako uključen partner', a da je brend rezultat njihovog zajedničkog rada. Kako smo ranije pisali u Lideru (https://lider.media/lider-plus/lidertrend/alkoholna-pica-pandemijska-zlatna-koka-slavnih-136225) glazbeni se mogul tada nije samo priključio trendu slavnih kojima je u pandemiji alkoholna industrija postala zlatna koka već je bio jedan od rijetkih tamnoputih selebritija koji su se uključili u taj biznis. Scott je trebao predvoditi novu generaciju poduzetnika koji ruše dominaciju 'bijelih muškaraca na poziciji moći' te mijenjaju svijet na bolje. Nažalost, Astroworld tragedija ga je spriječila u tom naumu.