Renault je nedavno predstavio novi Clio, petu generaciju tog automobila koji se prvi put pojavio na tržištu davne 1990. godine i od tada je najprodavaniji model iz grupe Renault s oko 15 milijuna prodanih primjeraka. Novi Clio zadržao je DNK kojem duguje svoj uspjeh u posljednjih gotovo 30 godina, ali sada je još moderniji i sportskiji, što će budući kupci zasigurno znati cijeniti.
Renault Clio dizajniran je prema načelu 'evolucije i revolucije' te svojim zrelijim dizajnom karoserije i posve preuređenom unutrašnjošću postavlja nova pravila. Isklesane linije i odvažniji prednji kraj daju novom Cliju nov život i moderan izgled, a istodobno zadržava prepoznatljivost iako je sastavljen od posve novih elemenata.
Revolucija unutra
U unutrašnjosti je revolucija odmah vidljiva. Posve redizajniran, interijer je nadahnut višom klasom, kako u dojmu kvalitete, tako i dostupnoj tehnologiji. Materijali su vrhunski, meke obloge armaturne ploče, obloge u vratima, obrub središnje konzole te pomno dizajnirani elementi unutrašnjosti podižu dojam kvalitete na posve novu razinu, što je dovelo do kompaktnosti, a osigurano je i više prostora za sve putnike, što je za tako mali automobil dosta važno.
Kad je riječ o dimenzijama, novi Clio kraći je 12 mm (dužina 4050 mm, širina 1798 mm), ali je unutrašnjost prostranija. Karoserija (1440 mm) spuštena je s osam na 48 mm na rubu spojlera kako bi se postigla bolja aerodinamika i naglasio sportski duh. Dinamičan izgled novog modela naglašavaju i 17-inčni naplatci.
I hibridni motor
Renault Clio dostupan je s bogatom ponudom novih benzinskih i dizelskih motora snage od 75 do 130 KS. U njih je ugrađena najmodernija tehnologija koja im pomaže da ispune najnovije norme i ostvare neke od najnižih vrijednosti potrošnje goriva i emisija u segmentu. Uz njih će novi Clio od 2020. biti dostupan s prvim hibridnim motorom grupe Renault, naziva E-TECH, a kupcima će na raspolaganju biti devet različitih kombinacija motora i mjenjača: motori 1.0 TCe i 1.3 TCe, razvijeni u suradnji Renaulta, Nissana i Mitsubishija, te motor E-TECH koji je konstruirao Renault.