Kreator čuvenih Birkin torbica i jedan od najpoznatijih luksuznih brendova na svijetu Hermès objavio je u utorak da su mu se prihodi udvostručili, a prodaja vratila na pred-pandemijsku razinu. Ti sjajni poslovni rezultati u drugom kvartalu 2021. iznenadili su analitičare koji jesu predviđali rast prihoda, ali ipak manji od ostvarenog plusa od 127 posto (2,1 milijardi eura). Taj je pak iznos 33 posto veći nego u istom razdoblju 2019.
Povratak u igru
Kako prenosi Bloomberg, Hermès je rast najvećim dijelom ostvario zahvaljujući sjajnoj prodaji kožnatih proizvoda (torbi, novčanika i slično) te ready-to-wear odjeće. Kvartalni rezultati su premašili pred-pandemijske iz 2019. na svim tržištima osim na matičnom francuskom gdje je prodaja velikim dijelom naslonjena na turizam.
Taj luksuzni brend nije jedini koji se nakon mjeseci lockdowna vratio u igru. I to sa stilom. Nedavno je grupa LVMH objavila da je ostvarila 40 posto veću prodaju nego u istom periodu prije dvije godine i to također zahvaljujući kupcima koji su ublažavanje mjera odlučili proslaviti kupovinom premium proizvoda poput, primjerice, torbica.
Nema sumnje, luksuz je prilično otporan na sve sojeve Covida-19.