Nakon što je Vogue objavio fotografije nove naslovnice s Billie Eilish u halterima hrvatske tvrtke Coco'sRetroCloset, posjet njihovoj web stranici porastao je 500 posto, a mali porast osjetio se i u prodaji.
Prošli je tjedan svijetom odjeknula vijest o američkoj glazbenici Billie Eilish na naslovnici britanskog Voguea u netipičnom izdanju za inače samozatajnu zvijezdu – u korzetu i halterima. No, zanimljiva je činjenica da se iza tog stylinga koji je preplavio medije krije rad jedne male tvrtke s hrvatskom adresom – Coco'sRetroCloset.
Naime, halteri s naslovnice Voguea nose potpis Gordane Lakić, vlasnice male krojačke manufakture sa sjedištem u Čakovcu koja se, osim halterima, bavi dizajnom i šivanjem girdli (steznika), grudnjaka i gaćica. Ova krojačica i vlasnica brenda iza sebe ima 20 godina iskustva u šivanju te zadnjih pet godina prodaje donje rublje na internetskoj trgovini. Pitali smo je kako je uopće došlo do suradnje s jednom od najpopularnijih zvijezda današnjice.
– Krajem veljače stigao je e-mail iz British Voguea s porukom da glavna stilistica radi photoshooting za naslovnicu za lipanjsko izdanje, da bi trebali neke od mojih proizvoda i mogu li ih poslati već drugi dan. Osim imena stilistice i fotografa nisam znala tko je još uključen, odnosno tko će biti na naslovnici, sve do objave fotografija na Instagramu – kaže Gordana.
Većina kupaca stranci
Nakon što je Vogue objavio fotografije nove naslovnice, posjet njezinoj web stranici porastao je 500 posto, a mali porast osjetio se i u prodaji. Većina kupaca proizvoda iz Coco'sRetroCloseta inače dolazi iz inozemstva, dok domaćih kupaca gotovo da i nema. Međutim, porast posjeta na web stranici dogodio se upravo zahvaljujući kupcima s hrvatskog tržišta.
– Moju kvalitetu prepoznali su mnogi ljubitelji donjeg rublja diljem svijeta. Većina je iz SAD-a, rekla bih čak 70 posto, nakon njih dolaze Britanci, Francuzi, Kanađani itd. Slala sam u skoro sve europske zemlje i na sve strane svijeta. Proizvod broj jedan u Coco'sRetroCloset online trgovini su halteri – kaže Gordana čija priča dokazuje da hrvatska kvaliteta itekako može parirati u svijetu.Svoj je obrt za izradu i prodaju donjeg rublja pokrenula zbog dodatnog izvora zarade, a šivanje joj je velika ljubav. No, zašto baš halteri?
– Shvatila sam da se takvi retro halteri mogu kupiti samo na par mjesta u svijetu, a potražnja postoji. Prve haltere kupila sam u Londonu i pomislila da ja to mogu bolje i kvalitetnije napraviti. Prvo sam otvorila trgovinu na platformi Etsy, a nakon toga i samostalnu internetsku trgovinu Coco'sRetroCloset – priča ova krojačica, kojoj u fotografiranju, papirologiji i otpremi proizvoda pomaže suprug.
Pet minuta slave
Iako se nada porastu prodaje, kaže da ne očekuje puno jer je tržište vrlo varljivo. Svoje vjerne kupce odavno je privukla.
– Nisam do sad aktivno reklamirala svoj brend i proizvode jer nije bilo potrebe. Kod mene funkcionira marketing usmenom predajom, najviše kroz forume preko kojih sam i dobila prve i najvjernije kupce. Retro halteri kakve izrađujem i kakvi su se nekad proizvodili su 'nišni' proizvodi, odnosno, ne nosi ih svatko i to znači da se ja nikad neću obogatiti samo s prodajom haltera – kaže ova skromna krojačica.Osim same Billie Eilish i slavnog Voguea, i Gordana se na svom instagram profilu pohvalila svojim uspjehom.
Netko od obožavatelja se u komentarima našalio s pitanjem planira li Gordana popularne haltere prodati na dobrotvornoj aukciji, na što je ona spremno odgovorila:
– Trenutno ne. Uživam u svojih pet minuta slave.