Za ljetnu sezonu 2021., modni lanac H&M predstavio je novu kolekciju osmišljenu u suradnji s modnim brendom Brock Collection. Kolekcija koja će svjetlo dana ugledati 1. lipnja namijenjena je modernim romantičarkama, ali i fanovima popularne serije Bridgerton koja je u svijetu mode i dizajna popularnim učinila takozvani 'regencycore' - kićenu estetiku britanske monarhije s početka 19. stoljeća.
Uspješan biznis
H&M X Brock Collection sadrži romantične, sanjive komade sa svilenim trakama, cvjetnim printom i korzet detaljima, spaja uglađenost i lakoću što je i inače dizajnerski potpis američkog brenda kojeg vole nositi Meghan Markle, Margot Robbie i Jessica Alba. Inače, H&M je prvu dizajnersku suradnju predstavio prije 16 godina kada je lansirao kolekciju u suradnji s kultnim Karl Lagerfeldom. Nakon te kolekcije, prihodi H&M narasli su za 24 posto, a kompanija shvatila da je ovakav način demokratizacije visoke mode (i široka publika može kupiti komad s dizajnerskim potpisom) pun pogodak za njihov biznis. Dosad su lansirali kolekcije s dvadesetak brendova iz industrije visoke mode, a svaka od njih je rasprodana nedugo nakon što se našla na policama.