Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), vodeća strukovna udruga koja okuplja neke od najnagrađivanijih i najkvalitetnijih agencija (53) koje zastupaju 75 posto oglašivačkih budžeta, preuzela je IAB licencu za domaće tržište. Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network, a ovim širenjem povezuje sve aktere angažirane u održavanju interaktivnog marketinga hrvatskoga tržišta na najvišem standardu.
Prednosti za lokalno tržište
– Uređenje tržišta u Hrvatskoj koje već godinama dižemo na novi nivo vidljivo je na svakom koraku, stoga je velika privilegija, pohvala i vjetar u leđa suradnja s globalnim Interactive Advertising Bureauom i preuzimanje licence IAB Croatia – navela je u priopćenju Dunja Ivana Ballon, nova direktorica IAB-a Croatia i izvršna direktorica HURA-e te dodala da imaju velike planove koji kreću s hrabrim i ozbiljnim potezima, pa poziva sve zainteresirane za povećanje potencijala industrije u pridonošenju digitalnoj ekonomiji.
Lokalno tržište ovom je akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, istraživanja i analize koje će ekskluzivno biti dostupne kroz IAB Croatia. Od neizmjerne vrijednosti, kako stoji u priopćenju, bit će i dugo iščekivani hrvatski Online Media Advertising Expenditure Report – prva godišnja procjena s podacima o oglašivačkim ulaganjima u online medije, a potom i stručne smjernice, od kojih su već u pripremi one najvažnije za funkcioniranje tržišta – za standardizaciju online oglasnih formata.
Također, uz osiguravanje stabilnosti i razvoja struke, tvrtkama interaktivnog marketinga IAB Croatia postaje prilika za povezivanje, izmjenjivanje najboljih praksi te prvi put dosad ujedinjenu komunikaciju prema raznim interesnim skupinama i zakonodavcu zastupajući interese industrije digitalnog marketinga.
Dio globalne mreže
Cilj je da buduće politike i propisi, pa čak i oni na razini EU-a, omoguće kontinuirane inovacije i održivost, uz istovremeno ulaganje vremena i resursa u specifična pitanja s kojima se interaktivna marketinška zajednica suočava – od kolačića treće strane i privatnosti potrošača do financijskih rizika. Svi zainteresirani dobit će uvid u analize i podatke koji ilustriraju rast i poziciju digitala u gospodarstvu, trendove i kretanja tržišta te vrijedne sadržaje i edukacije koje IAB i HURA organiziraju s jedinstvenim pristupom ogromnoj IAB-ovoj bazi znanja i materijala te umreženosti na europskoj i globalnoj razini.
– Uzbuđeni smo što je HURA preuzela licencu za Hrvatsku i pridružila se 45 drugih IAB organizacija koje djeluju pod okriljem IAB Global Networka. Nastavno na sve veći uspjeh IAB Croatia MIXX Awards, čemu je HURA svojim radom doprinijela, i stručnost HURA tima na hrvatskom tržištu, uvjereni smo da ćemo iz prve ruke vidjeti HURA-inu posvećenost ključnim industrijskim inicijativama i njezino zalaganje za rješavanje kritičnih problema struke – izjavila je Alexandra Salomon, potpredsjednica i Head of Global Business Development, IAB Tech Lab.
Inače, IAB Croatia već broji više od 50 članova koji su kroz Hrvatsku udrugu društava za tržišno komuniciranje (HURA-u) postali dio ove globalne organizacije. Djelovanjem unutar HURA-e, IAB Croatia odgovorit će na sve veću potrebu kompanija, agencija, izdavača i brojnih drugih za ujedinjenom komunikacijom i širenjem utjecaja kako na hrvatsko tako i na međunarodno tržište te im edukacijom i umrežavanjem pružiti potrebnu podršku.