Kultna se marka Jeep kao i ostali proizvođači automobila polako okreće elektrifikaciji. Predstavljena je davne 1941. modelom Willys-Overland, prvim vozilom s pogonom na sva četiri kotača i prvim koje se počelo masovno proizvoditi. Došlo je, dakle, vrijeme i za električni Jeep, što tvrtka počinje s dva modela, plug-in hibridima Renegade 4xe i Compass 4xe kojima će ugrađena baterija omogućiti doseg od pedesetak kilometara samo na struju.
Do stotke u 7,5 sekundi
Novi logo – 4xe – koji krasi ta dva primjerka označava efikasnost, odgovornost i performanse, a nova tehnologija jamči i pogon s nultom emisijom štetnih plinova.
Oba modela, i Jeep Renegade 4xe i Compass 4xe, za pogon kombiniraju 1,3-litreni turbobenzinski motor s elektromotorom. Ukupna je snaga obaju modela 190 KS ako se izabere osnovna oprema Limited, a izvedba Trailhawk i S raspolažu ukupnom snagom od 240 KS.
Oba vozila imaju bateriju od 11,4 kWh koja omogućuje prelazak 50 kilometara samo na struju i cijeli je pogonski sustav uparen s automatskim mjenjačem sa šest brzina. Sve to omogućuje novim Jeepovim modelima da do 100 km/h stignu u 7,5 sekundi, maksimalna brzina u električnom izdanju ograničena im je na 130 km/h, a u hibridnom režimu postižu brzinu od 200 km/h. Jeep Renegade i Compass nude i tri načina rada ili vožnje: Hybrid, Electric i E-save.
Protiv umora
Dodajmo da Jeep, naravno, nije automobil samo za asfaltne površine. Sustav Jeep Active Drive Low i Jeep Select-Terrain omogućit će vozaču da bira među pet načina vožnje koji će mu pomoći na različitim terenima: Sport, Snow, Sand/Mud, Rock i Auto.
Prvi će se put u Jeepovim modelima naći i sustav Drowsy Driver Detection koji prati umor vozača, a u ponudi će biti i mnogo sigurnosnih sustava i ostale opreme koja će zadovoljiti i one 'picajzle' koje 'pate' na sve novosti koje tehnologija pruža.
Cijene za hrvatsko tržište još nisu objavljene, a prvi modeli na domaćim cestama očekuju se već potkraj godine.