Kompanija Mondelēz International koja u svom portfelju drži brendove poput Milke, Tobleronea i Oreo preuzela je Chipitu, lidera u kategoriji kroasana i pečenih zalogaja u srednjoj i istočnoj Europi. Ta grčka kompanija koja je poznata po brendovima 7Days, Chipicao i Feneti omogućit će Mondelēzu, kako su naveli u priopćenju, da ponudi širok portfelj pekarskih proizvoda globalnim potrošačima, ali i da lansiraju nove, inovativne proizvode.
- Radujemo se što ćemo u Mondelēz International ugostiti Chipitine ljude, voljene brendove i moćno naslijeđe dok unaprjeđujemo našu strategiju da postanemo globalni lider u proizvodnji grickalica – izjavio je u priopćenju Vince Gruber, izvršni potpredsjednik i predsjednik Mondelez Europe.
Zajednički rast
Kompanija je uspostavila privremeni upravljački tim koji će upravljati operacijama Chipita i podržavati proces integracije tijekom 2022. Privremeni upravljački tim vodit će Ivo Naydenov, koji je u Mondelēz Internationalu gotovo 20 godina, a koji je intenzivno radio diljem jugoistočne Europe.
- Ulazak u ovaj odnos donosi priliku za učenje jedni od drugih, ali i zajednički rast, stvarajući nove izglede za naše ljude i brendove. Planiramo dovesti Chipita Global S.A. u Mondelēz International na promišljen, odgovoran i brižan način, poštujući sjajan posao koji su izgradili njihovi ljudi tijekom posljednjih 40 godina – zaključio je Naydenov.
Inače, Chipita je osnovana u Grčkoj prije 40 godina, a prije dvije godine ostvarili su 580 milijuna dolara prihoda. Raspolažu s osam proizvodnih pogona, posluju u preko 50 zemalja i zapošljavaju preko 5,4 tisuće zaposlenika. Neto prihodi njihovog kupca, Mondelēza, 2020. su se približili 27 milijardi dolara, a svoje proizvode nudi u više od 150 tržišta diljem svijeta. Kompanija je član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti.