U odnosu na prošli model novi Juke lakši je za 23 kilograma zbog upotrebe čelika velike čvrstoće, što mu jamči stabilnost i sigurnost te bolje vozne osobine u zavojima
Prošlog je tjedna u u isto vrijeme u pet europskih gradova (London, Pariz, Milan, Barcelona, Köln) predstavljen novi kompaktni 'crossover' Nissan Juke. Druga je to generacija toga popularnog automobila koji je do sada (govorimo o prvoj generaciji) prodan u više od milijun primjeraka. Jednak odaziv kupaca očekuje se i za novi model koji u svim segmentima podiže ljestvicu u odnosu na prvu generaciju Jukea. Novi Juke izgleda malo 'nabrijanije' i bliže je sportskom imidžu od prethodnika. I dimenzije su mu također malo veće pa je sada još prostraniji, što će svakako odgovarati putnicima na stražnjoj klupi.
Lebdeći krov
U odnosu na prošli model novi Juke je lakši za 23 kilograma zbog upotrebe čelika velike čvrstoće, što mu jamči stabilnost, sigurnost i bolje vozne osobine u zavojima. Povećanjem dimenzija i prtljažnik je dobio dvadeset posto više mjesta za pohranu. Unutrašnjost automobila nudi više prostora za putnike i vozača, a materijali koji su upotrijebljeni mnogo su kvalitetniji nego na prethodnome modelu, pa su tako serijska sportska sjedala izrađena u jednom komadu, a uz nadoplatu mogu biti presvučena i alkantarom ili kožom, ovisno o željama kupca.
Lebdeći krov u novom Jukeu novi je standard u tom segmentu vozila. Automobil je opremljen sustavom Nissan Connect koji služi umrežavanju s ugrađenim Wi-Fijem i pametnim telefonom. Uparivanjem je moguće otključati ili zaključati automobil, provjeriti tlak u gumama ili razinu ulja, sve s pomoću pametnog telefona.
Razni sustavi za pomoć
Novi Juke predstavljen je s vrlo štedljivim jednolitrenim trocilindarskim benzinskim motorom od 117 konjskih snaga koji je uparen sa šestostupanjskim ručnim ili sedmostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Sve to omogućava mu maksimalnu brzinu od 180 kilometara na sat. Pružaju se i tri različite opcije voženje, a to su Eco, Sport i Standard.
Kad govorimo o vožnji, Juke je opremljen raznim sustavima za pomoć, primjerice sustavom asistencije, inteligentnim sustavom kočenja u nuždi s prepoznavanjem pješaka ili biciklista, zatim sustavom za prepoznavanje prometnih znakova, sustavom koji sprječava izlaz iz voznog traka itd. Na europskom tržištu prve isporuke očekuju se potkraj godine, a spekulira se da bi cijena mogla biti oko 140 tisuća kuna.