Ralph Lauren najavio je skoro lansiranje nove kolekcije sa čak 50 odjevnih komada koji će, za razliku od svih dosadašnjih, biti u potpunosti - digitalni. Taj je američki modni brend sklopio partnerstvo s društvenom mrežom ili, bolje reći, meta-svemirom Zepeto koji trenutno broji preko 200 milijuna registriranih korisnika, a, kako tvrde stručni mediji, ima golemi potencijal rasta. To njuše i brendovi koji su prigrlili ideju da sudjeluju u stvaranju novog, virtualnog Zepeto svemira.
Naime, za razliku od postojećih igrača na tržištu, tri godine star Zepeto je hibrid 'chat' aplikacije i virtualne stvarnost; tamo korisnici mogu stvoriti svoje personalizirane avatare te sa svojim prijateljima čavrljati u okruženju koje nalikuje stvarnome.
Velike ambicije
Te specifičnosti Zepeto-svijeta, ali i rast popularnosti aplikacije, Ralph Lauren, osim kolekcijom digitalne odjeće, planira iskoristiti i tako što će izgraditi vlastite, brendirane lokacije u njihovom meta-svemiru. Tako će avatari moći posjetiti Ralph's Coffee Shop ili obići trgovinu koja je digitalna kopija one na Madison Avenueu. K-pop atrakcija TomorrowxTogether će u toj virtualnoj trgovini tijekom rujna održati i svoj prvi koncert.
Inače, ovo nije prvi put da američki brend eksperimentira s virtualnim svjetovima. Prošle su godine s aplikacijom Snapchat Inc. dizajnirali kolekciju za Bitmoji avatare, a par mjeseci kasnije kreirali i nekolicinu takozvanih AR iskustava. Također, u lipnju ove godine, Ralph Lauren je postao ekskluzivan sponzor organizacije G2 Esports. Cilj im je u potpunosti se približiti predstavnicima mlađih generacija u nadi da će oni, baš kao i njihovi roditelji, postati lojalni kupci.