Na najvećem sajmu automobila u Europi, onom u Frankfurtu, predstavljen je novi Renault Captur. Najprodavaniji gradski SUV, koji već sedam godina drži naslov najprodavanijeg automobila u segmentu, u novoj liniji potpuno je obnovljen te je sad, kako kažu iz kompanije, sigurniji, ima više mogućnosti personalizacije, na što svi proizvođači u zadnje vrijeme obraćaju veliku pozornost, a sve je to zapakirano u jedno oku privlačnije ruho. Sve te nove odlike temelj su Renaultovih globalnih ambicija, s naglaskom na kinesko tržište.
Napredna rješenja
– Za razvoj novoga Captura kao početnu točku uzeli smo samo najbolje i najcjenjenije značajke prethodne generacije i podigli ih na višu razinu. Napravili smo revoluciju u unutrašnjosti, preoblikovali karoseriju i učinili Captur još prilagodljivijim, rekao je tijekom predstavljanja Laurens van den Acker, potpredsjednik odjela za dizajn.
Novi Captur napravljen je na novoj Alijansinoj modularnoj platformi, a nudi i neka napredna tehnološka rješenja. Od zanimljivih sustava treba spomenuti Renault Easy Connect s pratećim povezanim uslugama i novim multimedijskim sustavom easy link, zatim pomoć u vožnji sa sustavima za pomoć na autocesti ili prometnim gužvama i slično.
Unutrašnjost auta također je posve nova s boljim završnim materijalima i finijom obradom, a dodani su i dodirni zasloni. Zapremina prtljažnika povećana je za čak 81 litru u odnosu na prethodnika te sada obujam prtljažnika iznosi 536 litara.
'Plug-in' hibrid 2020.
Što se motora tiče, u ponudi će biti i benzinski i dizelski motor, a od 2020. i 'plug-in' hibrid koji će moći prijeći 45 kilometara na struju. Motori će biti upareni i u standardnoj verziji, s petostupanjskim i šestostupanjskim ručnim mjenjačem, a moći će se naručiti i automatski mjenjač sa sedam brzina.
– Razvili smo jedinstven sustav prijenosa prilagođen potrebama hibridnog motora i uparili ga sa sustavom za upravljanje energijom preuzetim izravno iz Formule 1. U Renaultu nastojimo tehnologiju i inovacije učiniti dostupnima širokom krugu kupaca, zaključio je Thierry Bolloré, glavni direktor Grupe Renault.