Posljednjih se mjeseci kompanije iz različitih sektora žale na nestašicu zaliha, a tržište luksuznih satova nije nikakva iznimka. Kupci premium brendova, posebno Rolexa, ne uspijevaju doći do svojih omiljenih primjeraka, a ionako visoke cijene rijetkih komada dižu se u nebo. Iako je kompanija Rolex SA, osim po vrhunskoj izradi, poznata i po tome što baš nikad ne komentira ništa u vezi svog poslovanja, medije je zabezeknula činjenica što su ovaj put učinili nezamislivo i – progovorili.
Naime, Yahoo! Finance nedavno je objavio temu o problemima nestašica te se dotaknuo i globalnog nedostatka Rolex satova. Začudo, u kompaniji su odlučili sudjelovati u temi i komentirati problem. Budući da dio potrošača smatra da Rolex namjerno na kapaljku nudi satove na prodaju sve kako bi povećao potražnju, pa tako i cijenu, iz kompanije su to oštro demantirali i naveli da nestašica nije dio njihove strategije.
Specifična proizvodnja
Kako stoji u priopćenju Yahoo Financeu, svjesni su da trenutna proizvodnja ne može zadovoljiti postojeću potražnju. Jedini način da u tome uspiju jest da smanje kvalitetu proizvoda, a to je stvar koju nikad neće napraviti; kvaliteta nikad ne smije biti kompromitirana. Za njihov nivo perfekcije, nastavljaju u Rolexu, potrebno je vrijeme, a oni će nastaviti uzimati vremena koliko im treba kako bi potrošačima mogli ponuditi proizvod koji ispunjava njihova visoka očekivanja. Svi satovi su dizajnirani i proizvedeni ručno u Švicarskoj, dok za samu prodaju brinu ovlašteni 'retaileri'.
Kako piše HighSnobiety, Rolex nije jedini igrač iz svijeta luksuznih satova koji nedostatak ponude opravdava specifičnošću njihove izrade. Thiery Stern, predsjednik Uprave njihovog glavnog rivala Patek Philippea, posljednjih godina često govori o problemima širenja proizvodnje i vremenu koje se mora uložiti u obuku zaposlenika za proizvodnju satova vrhunske kvalitete. Prema nekim Sternovim procjenama za udvostručenje prodaje potrebno je 20 godina.