Čak i velike platforme kao što je YouTube moraju znati kako održati korak s vremenom i opstati na tržištu unatoč rastućem broju društvenih mreža i noviteta. Zato su upravo u YouTubeu kreirali YouTube Shorts, aplikaciju za snimanje 'kratkih i dopadljivih' videozapisa koji se kreiraju na pametnim telefonima.
Ova platforma nudi mogućnost izrade vlastitih i praćenja tuđih videozapisa, nalik onima koji se mogu pratiti putem TikToka ili na Instragram Reelsu. No, ono što ga razlikuje od konkurenata je to da, osim stvaranja kratkih videozapisaa, korisnici mogu prenamijeniti sadržaj iz YouTubeove cjelovite video arhive, što je zasigurno prednost.
Također, YouTube Shorts nije samostalna aplikacija kao ostale. Nećete je pronaći u App Storeu ili na Google Playu, već joj se pristupa pomoću YouTube mobilne aplikacije. Kada otvorite aplikaciju na pametnom telefonu, vidjet ćete odjeljak Shorts.
Iz YouTubea su objasnili da su Shorts kreirali zbog sveopćeg tehnološkog napretka koji kreatore sadržaja i umjetnike inspirira za drugačije djelovanje i izražavanje. Namjera im je bila da se svima omogući jednostavno prezentiranje sebe u nekoliko sekundi ili jednostavan oblik zabave i informiranja.
Inače, smatra se da je YouTube i pokrenuo Shorts upravo kao pokušaj prestizanja i preuzimanja TikToka i Instagramovog Reelsa koji su postigli nevjerojatnu popularnost. Takvo mišljenje nije neobično s obzirom na to da je YouTube ovu aplikaciju izbacio na tržište samo pola godine nakon pojave Reelsa.
YouTube Shorts je trenutno dostupan u preko 100 zemalja i već ostvaruje 6.5 milijardi pregleda po danu, a s obzirom da YouTube, jednako kao i TikTok, ima masovnu publiku, mnogi vjeruju da će biti zanimljivo pratiti bitku između ovih konkurenata.