Svaki ljubitelj putovanja sa svojih se avantura vraća prepun dojmova, a najbolje pamte ona putovanja na kojima su bili s dragim ljudima. Augustin Fabijanić i Juraj Zebec osmislili su projekt idealan za ova nesvakidašnja i neuobičajena vremena korone kada se pravila i mogućnosti putovanja svakodnevno mijenjaju.
Ideja se počela rađati još kada su prije šest godina osnovali agenciju Free Spirit Tours, a sada se ta ideja realizirala.
- Shvatili smo da se ljudi često pitaju gdje bi za vikend. Gdje da odvedu poslovne partnere? Da vole razgovarati o restoranima koje su posjetili i vina koja su pili. Internet je preplavljen informacijama o restoranima, konobama, vinarijama, ali rijetko tko nudi jedinstveno iskustvo koje je veće od samo sjedenja u restoranu. S obzirom na to da smo u početku kao agencija bili orijentirani na masovniji oblik turizma, želja nam je bila kreirati proizvode namijenjene manjim grupama, rekao je Augustin za Gloria Glam.
Imali su zanje u vođenju turističke agencije i eno-gastro iskustvo koje su, kako kažu, stekli uz bliske ljude, pa je bilo logično razmišljati o projektu kojim bi klijente upoznali s jedinstvenim eno-gastro doživljajima koje će konzumirati na jedinstveni način i prema vlastitim željama.
- Cilj Escapea je ponuditi personalizirane i ekskluzivne boutique aranžmane ili evente, enogastro karaktera, namijenjene klijentima čiji je motiv vezan za druženje s prijateljima ili posao - kaže Fabijanić.
Osim organiziranja tura, i to najčešće po Zagrebu, Zadru i Dubrovniku, bavili su se i organizacijom evenata, a upravo to im je pomoglo u osmišljavanju, ali i realizaciji ovakvih manjih tura koje su pomno osmišljene, kao što je ESCAPE.
- Enogastronomska iskustva su nešto za što se svi vole vezati. Isto tako, enogastronomija je u vrhu motiva pri odabiru pojedine destinacije za putovanje. Svi moraju jesti i piti, a kada je to upakirano u doživljaje kakve mi nudimo, onda dolazimo do onog wow efekta - ESCAPE doživljaja. Smatramo da svi žele provesti vikend s prijateljima, da ljudi koji rade u korporacijama žele nagraditi svoje timove ili ključne kupce, samo je važno da im se osvijesti činjenica da postoji nešto za njih, nešto drugačije i jedinstveno - rekao je Zebec.
Iako ovaj projekt 'živi' tek mjesec dana, planova za budućnost ne nedostaje. Za sada se svi planovi orijentiraju na najzanimljivije lokacije u HRvatskoj, a kada se situacija s pandemijom primiri vrlo je vjerojatno da će se proširiti i na regiju.
- Hrvatska nije velika, ali nudi jako puno toga i to je velika prednost. Iz Zagreba si za par sati u bilo kojem dijelu zemlje.
Kada odabiremo lokaciju prvo raspišemo experience koje bi htjeli prezentirati i vidimo li imamo li partnere na toj lokaciji s kojima bi te doživljaje mogli realizirati. Važno je da su ti doživljaji ponovljivi i da svatko tko je zainteresiran ih može u budućnosti doživjeti. Pag je bio sjajna priča jer su Martina (Paška Sirana), Branimir i barba Bepo (konoba Bile), Boris (Boškinac) i Marko (Coral Wine), odmah prihvatili ideju te smo kreirali odličan program koji smo počeli nuditi našim klijentima. S obzirom na to da se približava vrijeme berbe, Plešivica nam je destinacija koju ćemo sljedeću obraditi, a nakon toga Zadar i Zagreb. Cilj je napraviti set reportaža s kojima bismo pokrili cijelu Hrvatsku - kaže Zebec.
Ono što vas očekuje na ESCAPE turama možete vidjeti u videima koje su snimili o svom iskustvu na Pagu – od sirane, šišanja ovaca, isprobavanja vina i jednostavno uživanja u svemu što otok nudi. Projekt je to za sve koji vole aktivniji odmor na kojem će upoznati zanimljive ljude i isprobati vrhunsku hranu i piće.