Poznata modna kuća Vetements lansirala je novi 'genderless' brend s ambicioznom misijom redefiniranja luksuza za nove generacije. Novi brend VTMNTS počiva na naslijeđu svog osnivača i vlasnika, pa je i ime izvedeno iz originala, samo bez samoglasnika.
Guram Gvasaglia, suosnivač i izvršni direktor Vetementsa, tim novim projektom ili, kako ga nazivaju, 'multidimenzionalnom platformom za mlade talente' želi srušiti dominaciju luksuznih konglomerata u industriji. Zajedno s Gvasaglia Family Foundationom pružat će usluge mentorstva, tehničkog razvoja, produkcije, distribucije te, dakako, financijsku pomoć.
Hermès za mlade
VTMNTS je lansirao svoju prvu kolekciju sa sto 'lookova' koji su tradicionalniji i manje 'glasni' od odjeće koja inače dolazi iz Vetementsa, brenda koji je poznat po svom eklektičnom spajanju streetweara i luskuza. Kako stoji u priopćenju VTMNTS, novi brend je odlučio odbaciti tradicionalan brending i velike logotipe te se usredotočiti na kreativnost, kvalitetu i zanat.
Uspoređuju se s modnom kućom Hermès i obećavaju da će mladim potrošačima ponuditi kvalitetu kakvu tradicionalni luksuzni brendovi nude svojim kupcima. Ciljaju prvenstveno na predstavnike generacije Z jer smatraju da luksuzni modni brendovi debelo podcjenjuju tu ciljnu skupinu. Publika je i razlog zbog kojeg će odjeća VTMNTS-a biti nešto povoljnija od originalnog brenda Vetements.