Zaboravljena i u domaćoj javnosti relativno nepoznata knjiga 'Psihodinamika reklame' književnika, teoretičara i publicista Miroslava Fellera, konačno je objavljena u hrvatskom prijevodu i to u izdanju Naklade Breza. Feller kao jedan od začetnika 'znanstvenog' pristupa tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj, knjigu je izvorno objavio u Bernu 1932., a u njoj se, na temelju vlastitih iskustava iz reklamne struke i svojih specifičnih obrazovnih afiniteta (studirao je medicinu i filozofiju), bavi interpretacijom oglašivačke prakse iz perspektive psihoanalize.
Psihologija oglašavanja
Autor tako analizira i demonstrira na koji se način psihoanalitički koncepti primjenjuju u psihologiji oglašavanja i uvjeravanja te koji mehanizmi stoje u pozadini konzumerističkih izbora i psihičkih kompenzacija. Svojim djelom na određeni način anticipira dolazak jedne od najmračnijih era svjetske povijesti kada je primjena tehnika uvjeravanja u političkoj areni dosegla neslućene razmjere.
Feller je ovom knjigom zaokružio fazu intenzivnog bavljenja tržišnom komunikacijom, njenom teorijom, ali i praksom. Dvadesetih godina prošlog stoljeća inicira pokretanje zagrebačkog Zavoda za znanstveno proučavanje reklame, umjetničku reklamnu produkciju Imago, ali i izdaje prvi stručni časopisa 'Reklama' posvećen oglašavanju u Hrvatskoj. Knjigu ovog književnika, publicista, kritičara, teoretičara i jednog od prvih reklamnih stručnjaka s ovih prostora s njemačkog je preveo Boris Perić, urednik je Tomislav Štuka, koji je i autor pogovora.