Tim studentica nazvan Meeting s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu okrunio se pobjedom na regionalnom finalu jednog od najvećih studentskih natjecanja L'Oréal Brandstorm 2021.
Ovogodišnji zadatak bio je osmisliti najbolje iskustvo kupnje kozmetičkih proizvoda uza zabavu (Invent the Beauty Shopping Experience through Entertainment). Ena Bogut, Petra Turković i Lucija Turković ponudile su najinovativnije rješenje, stoga će upravo one predstavljati regiju na internacionalnom polufinalu na kojem će se odabrati deset timova za završnicu svjetskog natjecanja Brandstorm u Parizu u lipnju 2021.
Poticaj kreativnosti
– Presretni smo što je naša ideja prepoznata na ovom natjecanju namijenjenom mladima i poticanju njihove kreativnosti i poduzetništva. Ovo je priznanje čast i nagrada za trud koji smo uložile u proteklom razdoblju kako bismo što bolje razradile i predočile svoju ideju članovima žirija. Iznimno se veselimo daljnjem plasmanu u internacionalni polufinale. Ovaj nam je projekt, a, vjerujem, i ostalim sudionicama natjecanja, veliki poticaj da nastavimo biti kreativne i razvijati svoje ideje – poručila je Ena Bogut iz pobjedničkog tima.
Ako se na svjetskom finalu koje će se održati u lipnju ove godine ponovno popnu na pobjedničko postolje, tri studentice Ekonomskog fakulteta osvojit će glavnu nagradu – L’Oréal Intrapreneurship Award – te će u najvećem svjetskom startup-kampusu Station F u Parizu razvijati svoju ideju i projekt. Na raspolaganju će im biti digitalni stručnjaci i L’Oréalovi vanjski suradnici, uključujući i tim Modifacea, globalnog lidera u AR-u i AI-ju u industriji ljepote, kako bi im pružili smjernice i potporu u provedbi projekta.
Tehnologija u ljepoti
Podsjetimo, prošlogodišnje izdanje Brandstorma okupilo je gotovo 50.000 sudionika iz 65 zemalja svijeta, a čak 99,5 posto sudionika izjavilo je da bi svima preporučili sudjelovanje na tom natjecanju. U posljednjih nekoliko godina Brandstorm je od marketinškog natjecanja prerastao u svojevrstan izazov u sklopu tehnološke industrije, što ujedno zrcali L’Oréalovu ambiciju da postane beauty-tech kompanija.