Studentima Ekonomskog fakulteta u Osijeku (EFOS) dodijeljena su priznanja i nagrade za rad na studiji slučaja u sklopu znanstveno-razvojne i stručne suradnje sa Saponijom. Natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR), a studenti su u sklopu kolegija Marketing-strategije stekli praktično znanje i iskustvo za upravljanje snažnim i poznatim brendom kao što je Saponijin Faks Helizim.
Prvo mjesto osvojile su četiri najuspješnije studentice: Marija Jurić, Marija Klen, Jelena Stjepanović i Lucija Živković. Drugo mjesto osvojili su Nikolina Miketa, Lucija Orlović, Anita Sabolski i Jasna Savić, a treće mjesto Lea Münz Filipović, Ana Šarčević, Marta Šerić i Antun Zlomislić.
Ove je godine natjecanje organizirano u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing koja ima bogato iskustvo u organizaciji i provedbi sličnih natjecanja studenata. Rezultati provedenih analiza i prijedlozi koji su iz toga proizašli koristit će se u promišljanju marketing-strategije brenda Faks Helizim u stvarnom poslovanju Saponije, a uz to, kako je izjavila predsjednica uprave Saponije Dajana Mrčela, kroz suradnju s Ekonomskim fakultetom gradi se i kvalitetna baza stručnog kadra. Saponia, naime, već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom. Dekan EFOS-a prof.dr.sc. Boris Crnković ističe da je to dio cjelokupnih nastojanja stalnog usklađivanja i odgovaranja na potrebe poslodavaca, zajedno s inovacijom samih obrazovnih programa, a što je vidljivo iz ove akademske godine pokrenutog preddiplomskog studija s novim programom koji je također razvijen u suradnji s poslodavcima.
Podsjećamo, Saponia i EFOS potpisali su u listopadu prošle godine sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji. Time je i formalno potvrđena dugogodišnja uspješna suradnja EFOS-a i Saponije u organiziranju stručnih praksi, seminara, posjeta tvornici i edukativnih programa, a kao dio te suradnje održano je i ovo natjecanje.