Ukratko
StoryEditor

Berba dizajnerskih nagrada za Rašić+Vrabec - Dva zlata, bronca i priznanje za četiri logotipa

03. Prosinac 2021.
Vedrana Vrabec i Marko Rašićfoto Doris Fatur

Na 12. međunarodnom dizajn natjecanju WOLDA, Rašić+Vrabec osvojili su čak četiri nagrade za četiri logotipa.

Zlato za logotip Đurđevački pijesci – multimedijski posjetiteljski centar, zlato za logotip inkluzivnog projekta Vidim, čujem, osjećam umjetnost, bronca za logotip 68. Pulskog filmskog festivala i posebno priznanje za logotip Sv. Nikola – edukativno prezentacijski centar za podvodnu arheologiju.

WOLDA nagrada se organizira još od 2006. godine, a svaki nagrađeni logotip morao je ispuniti slijedeće kriterije: mora biti originalan, jasan i besprijekorno dizajniran. Nagrade se dodjeljuju u šest kategorija: dizajn novog logotipa, redizajn logotipa, dizajn animiranog logotipa, zvučni znak, korporativni identitet te za dizajn logotipa ambalaže.

- Sretni smo jer su baš sva četiri logotipa koje smo poslali na natječaj, osvojili nagradu. Ovim putem zahvaljujemo se tvrtkama Novena, Muze, Galeriji umjetnina grada Slavonskog broda, Pulskom filmskom festivalu i Međunarodnom centru za podvodnu arheologiju u Zadru koji su nam dali povjerenje i inspiraciju - rekli su Rašić+Vrabec.

Službeni rezultati bit će objavljeni početkom prosinca, a više o nagrađenim radovima pročitajte u nastavku.

Inovativan, pomalo futuristički multimedijski centar Đurđevački pijesci kroz izložbu prezentira jedinstveni pustinjski krajolik, floru i faunu zaštićenog botaničkog rezervata poznatiji pod imenom 'Hrvatska Sahara'. Inspiriran česticama pijeska, logo simbolizira bogatstvo mikro oblika pijeska i prikazuje nešto što je nemoguće iskusiti golim okom. Osnova je karakteristično slovo Đ koje se prema potrebi pretvara u druge oblike, ovisno da li se koristi za signalizaciju, animaciju ili izložbene grafike. Tvrtka Novena, nositelji projekta i autori idejnog i izvedbenog rješenja centra, angažirali su Rašić+Vrabec za grafički i prostorni dizajn projekta. Za interijer i produkt dizajn su zaslužni arhitekti Končar i Bodiš, a za ilustracije Patricio Aguero.

image

Đurđevački pijesci, Rašić+Vrabec

foto Rašić+vrabec

Svrha projekta Vidim, čujem, osjećam umjetnost je povećati socijalnu uključenost za slijepe, slabovidne, gluhe i nagluhe osobe u prilagođene kulturne i umjetničke sadržaje. Logo funkcionira kao prepoznatljiv znak, a na posterima se pak pretvara u moćnu ilustraciju koja udahnjuje život u odabrane umjetničke radove. Nositelj i pokretač ovog inkluzivnog projekta je Galerija umjetnina grada Slavonskog Broda.

image

Vidim, čujem, osjećam umjetnost - Rašić+Vrabec

foto Mileswork - Stock.adobe.com

Pulski filmski festival je najstariji filmski festival u Hrvatskoj i jedan od najstarijih kontinuiranih filmskih festivala u Europi i svijetu. Ovaj vizualni identitet priča filmsku priču kroz minimalističke prepoznatljive elemente filma: leću kamere, snop svjetla reflektora, tlocrt pulske arene, kolut trake filma. Strukturiran je kao piktogramski sustav pa uz minimalnu intervenciju svaka njegova aplikacija može biti drugačija.

image

Pulski filmski festival, Rašić+Vrabec

foto Rašić+vrabec

Kompleks Sv. Nikola u Zadru datira još iz 13. stoljeća, a trenutno se preuređuje u atraktivan edukativno prezentacijski centar za podvodnu arheologiju pod vodstvom Međunarodnog centra za podvodnu arheologiju u Zadru. Logotip je inspiriran sinergijom starog i novog, a u potpuno u duhu prostora i koncepta novog poučnog centra i multimedijske izložbe koju Rašić+Vrabec kreiraju u suradnji s tvtkom Muze, našim ponajboljim interpretatorima kulturne baštine i arhitektonskim Studiom A38.

image

Sveti Nikola, Rašić+Vrabec

foto Rašić+vrabec

22. studeni 2024 12:52