Ako ste u skorije vrijeme na ulicama Zagreba vidjeli upečatljive automobile s istaknutim vizualima brendova poput Francka, Philipsa, Xiaomija, HEP-a i drugih, vjerojatno niste mogli ne obratiti pozornost. Riječ je o svježoj omnichannel platformi Flaster, a upravo su istaknuti vizuali jedna od ključnih taktika kojom se vode u kreiranju kampanja za svoje klijente. Još kada uz to dodamo mjerljive podatke vanjskog oglašavanja u kombinaciji s digitalnim remarketingom, ni ne čudi da je Flaster u prvih nekoliko mjeseci postojanja posao poželjna oglašivačka platforma za ozbiljne brendove u Hrvatskoj.
ŠTO JE FLASTER?
Flaster je omnichannel platforma koja povezuje brendove koji žele iskoristiti sve prednosti pokretnog vanjskog oglašavanja za promoviranje brenda i vozače koji su svakodnevno na cesti na užurbanim lokacijama u gradu, a žele dodatno zaraditi.
Aplikacija Flaster prikuplja detaljne podatke o vozilima i analizira rezultate OOH reklama kroz detaljnu analitiku koja uključuje broj impresija, prijeđene kilometre, demografiju publike, termalne mape kontakta nakon izloženosti vozilu i druge parametre važne klijentu. Na temelju toga provodi se ciljani remarketing na digitalnim platformama koji je usmjeren na osobe koje su bile u doticaju s Flaster vozilima.
BREND U GRADSKOJ VOŽNJI
Flaster vozilima upravljaju odabrani vozači koji su svakodnevno na najposjećenijim lokacijama u gradu. Aplikacija Flaster prati kretanje vozila i prikuplja podatke koji se pretvaraju u mjerljive digitalne rezultate s ciljem detaljne post-buy analize te digitalnog remarketinga usmjerenog na osobe koje su bile u kontaktu s Flaster vozilima.
Politika Flastera je jednostavna – jedno vozilo, jedan brend, jedna poruka. Na taj način žele osigurati uočljivost brendova, ali i potrošačima komunicirati jasnu poruku. Svaka kampanja nastaje u dogovoru s brendom. Brend bira vozila na kojima će se oglašavati, definira vremensko razdoblje i vrstu obljepljivanja vozila.
DIREKTAN KONTAKT POTROŠAČA S BRENDOM/PROIZVODOM
Osim detaljnih mjerljivih podataka prikupljenih iz povezivanja OOH i digitalnog marketinga, Flaster platforma nudi još jedan benefit za oglašivače, ali i za potrošače – direktni kontakt potrošača s brendom/proizvodom.
Unutar automobila potrošači uz promotivne letke mogu saznati nešto više o brendu/proizvodu koji se oglašava, isprobati proizvod ili dobiti besplatan uzorak. Na taj način Flaster spaja tri glavna benefita za brendove – brand awareness, angažman potrošača i korisničko iskustvo s brendom/proizvodom.
Osim samplinga, Flaster svojim klijentima nudi i Spot-AD uslugu koja uključuje pojavljivanje brendiranih vozila na željenim lokacijama. Spot-AD potiče 'hype efekt' ispred dućana, događaja, promocija i sl.
VELIKI BRENDOVI BRZO PREPOZNALI FLASTER
Flaster je samo nekoliko mjeseci od svog lansiranja okupio mnoge poznate brendove u portolio klijenata. Franck, HEP, Philips, Polleo Sport, Xiaomi, Raid i Autan prvi su veliki brendovi koji su u svoje kampanje uključili Flaster omnichannel platformu.
Da nema uspješnih rezultata, ne bi bilo niti novih kampanja, a odlične rezultate potvrđuje i ponavljanje kampanja s istim klijentima koje već postaje pravilo. Više o svim kampanjama, rezultatima i važnosti omnichannel marketinga možete saznati na Flaster web stranici ili društvenim mrežama Facebook, Instagram i LinkedIN i YouTube.