Kao velika međunarodna tvrtka koja je u svakodnevnom kontaktu s tisućama kupaca, dobavljača i suradnika JYSK ima veliku odgovornost za svoje društveno odgovorno poslovanje. Upravo zato već godinama na globalnoj i lokalnoj razini radi na održivom razvoju i aktivan je sudionik unapređivanja procesa angažmanom na više područja:
BSCI (Business Social Compliance Initiative)
Kao član BSCI-a, međunarodnog sustava upravljanja lancem opskrbe, JYSK ima odgovornost u lancu za poštovanje uvjeta pod kojima se proizvodi. Kodeks ponašanja sastoji se od jedanaest načela etičkog i društveno odgovornog načina poslovanja. Između ostalog, zabranjeni su dječji rad, prisilni rad i korupcija, a postavljaju se i strogi zahtjevi vezani uz sigurnosne uvjete.
Okoliš i klima
Poticanjem održivog šumarstva JYSK provodi javnu politiku koja govori da sav vrtni namještaj mora biti izrađen od drva koje potječe iz šuma certificiranih oznakom FSC.
FSC (Forest Stewardship Council)
Oznaka FSC znači da drvo potječe iz sredina u kojima se ne siječe više stabala nego što ih šuma prirodno može zamijeniti te se istodobno uzimaju u obzir priroda, životinje i ljudi. Inicijative za zaštitu šuma provode se i na lokalnoj razini, pa su se tako u posljednjih godinu dana obnovila i zazelenila nastradala područja u Hrvatskoj u sklopu dvije velike JYSKove akcije 'NE ŠTEDI NA ŠUMI'. U suradnji s Hrvatskim šumama kao FSC partnerom prikupljenim je novcem početkom travnja s 10.000 sadnica bukve obnovljeno područje Sljemena, a početkom listopada drniško opožareno područje zazelenilo se s 2000 sadnica crnog i primorskog bora. Cilj je te humanitarne akcije podignuti svijest javnosti o važnosti šuma i njihovu očuvanju te potaknuti svijest pojedinaca, ali i organizacija, o tome koliko je važno da svatko od nas ostavi svoj otisak.
Štetne kemikalije
JYSK ne dopušta takozvane visokorizične tvari (substances of very high concern – SVHC) u svojim proizvodima. Te tvari, čiji popis redovito definira i ažurira EU, mogu biti opasne za zdravlje i okoliš. Kada je riječ o tekstilu, certifikat Oeko-Tex jamstvo je JYSKovim kupcima da proizvodi ne sadržavaju tvari štetne za zdravlje i okoliš.
Zaštita životinja
Veliko NE za okrutnost prema životinjama! JYSKovi dobavljači dužni su poštovati Kodeks ponašanja dobavljača JYSKa, koji se primjenjuje na sve dobavljače. Između ostalog, postavljeni su ključni zahtjevi za zaštitu životinja. Mnogi JYSKovi popluni i jastuci sadrže paperje i perje. Kad govorimo o zaštiti životinja vezano za upotrebu paperja i perja u proizvodima, često je glavna tema na dnevnom redu čerupanje živih gusaka. Ta je metoda okarakterizirana kao okrutnost prema životinjama, zato JYSK ne radi s takvim dobavljačima.
Zajednica
Na strateški definiranim područjima na lokalnoj razini JYSK je redovito angažiran u donacijama potrebitim članovima zajednice i suradnji s institucijama koje sudjeluju u prevenciji i edukaciji. U povodu svoga desetog rođendana u Hrvatskoj za više od dvjesto mališana pripremio je poseban rođendanski dar. JYSK se odlučio na nesebičnu gestu: za deset dječjih domova širom Hrvatske darovao je opremu i proizvode za spavanje u vrijednosti od gotovo 120.000 kuna kako bi mališanima omogućio lijep i bezbrižan san.
Definicije društveno odgovornog ponašanja kompanija uglavnom se razlikuju u nijansama, no praksa je nešto sasvim drugo. JYSKova je strategija biti prisutan u društvu, osluškivati njegove potrebe i maksimalno utjecati na promjene unutar i izvan kompanije.