Ukratko
StoryEditor

Makedonski poduzetnici dobili odgovor na pitanje što se promijenilo u prodaji

14. Srpanj 2020.
Gordana Kadoić, poslovna savjetnica i prodajna trenerica,

Poslovna savjetnica i prodajna trenerica, Gordana Kadoić, održala je u proteklom tjednu online edukaciju za poduzetnike Sjeverne Makedonije na temu ŠTO SE PROMIJENILO U PRODAJI. Organizator online eventa bio je makedonska podružnica svjetske organizacije CEED (Center for executive entrepreneur development), globalne poduzetničke mreže čiji je cilj pružanje podrške poduzetnicima širom svijeta u njihovom rastu i razvoju u području financiranja, razvoja procesa poslovanja, prodajnih aktivnosti i leadershipa.

 Makedonski poduzetnici dobili su odgovore na pitanja:

  • Koja je razlika u prodajnom pristupu prije, za vrijeme i nakon krize
  • Zašto je važna prilagodba i transformacija u ONLINE način poslovanja
  • Dobili su preporuke i saznali koje su nove mogućnosti rada s kupcima/klijentima
  • Što smo mi u Hrvatskoj naučili i za koje smo se strategije odlučili nakon pandemije

Online edukacija bila je vrlo interaktivna, upotpunjena brojnim pitanjima sa strane makedonskih poduzetnika, a najviše ih je zanimalo kakvi su trendovi u trgovini, industriji i turizmu, te ostalim uslužnim djelatnostima. Dobili su i mnoštvo savjeta zašto razmisliti o web prodaji kao dodatnom prodajnom alatu, kao i preporuku sa 4 ključna koraka prodajne strategije u krizi koji su primjenjivi za bilo koju djelatnost.

Sam kraj eventa bio je rezerviran za savjete o izlasku na nova tržišta s obzirom na zasićenost malih tržišta i mogućnosti onih većih, osobito izvaneuropskih, tako da je svaki sudionik zainteresiran za izvozne mogućnosti dobio najprije informaciju, zatim poticaj i na kraju domaći zadatak da u svoj plan poslovnih aktivnosti za 2021. uvrsti i sve elemente koji su im potrebni za novi iskorak. Jer činjenica je, a i sami su složni oko razmišljanja da ne mogu raditi današnji posao jučerašnjim metodama i biti u biznisu budućnosti!

22. studeni 2024 01:44