U povodu sedme obljetnice uspješna rada Enter Zagreb, prvi CHR radio u Hrvatskoj, organizirao je svečanu akademiju u svojim novouređenim poslovnim prostorijama u sklopu Amm Global Instituta u Zagrebu. Na njoj su bili predstavnici HUP-ove Koordinacije komercijalnih radiopostaja i Udruženja europskih radija (AER). Tom prigodom vlasnik Entera Zagreb i predsjednik Uprave Amm Global Instituta Ivan Jurić-Kaćunić izjavio je kako je nužno stalno ulagati u razvoj uvjeta za oslobađanje dodatnih programskih kreativnih potencijala navevši da je Enter Zagreb investiciju u nove prostorne, tehničke i tehnološke uvjete realizirao unatoč svim izazovima koje je prouzročila koronakriza.
Investicije su nužne
– Unaprijedili smo programske standarde, uložili u razvoj novih poslovnih modela i osigurali sve preduvjete za još veća kreativna dostignuća. Ta će ulaganja u krajnjoj liniji koristiti našim slušateljima i poslovnim partnerima – istaknuo je Jurić-Kaćunić i dodao da odavno nije pitanje jesu li investicije potrebne, nego koliko su nužne.
Na vrhu su popisa predviđenih investicijskih projekata komercijalnih radijskih postaja koje su članice HUP-a ulaganje u odašiljačku infrastrukturu, gradnja suvremenih studija i programiranje novih tehničkih alata, izdvajanje novca za stalnu edukaciju zaposlenika i proširenje kadrovskih kapaciteta, nastavak investicija u inovativne i kreativne projekte te u novu generaciju digitalnih poslovnih modela.
Povjerenje banaka
– Najavljene investicije komercijalnih radija u idućem razdoblju bit će nedvojben doprinos kreativnih industrija oporavku i budućem razvoju hrvatskoga gospodarstva – naglašava Jurić-Kaćunić.
Dio projekata financirat će se iz vlastitih sredstava komercijalnih radija, a posebno je istaknuo da su na popisu investicija i projekti koji će se financirati iz kreditnih programa komercijalnih banaka, što znači da su prošli zahtjevne bankarske procedure i dodatno verificirali svoju tržišnu opravdanost.
– Tako je potvrđeno da visoku stopu povjerenja u rad komercijalnih radija osim naših slušatelja i oglašivača imaju i najrespektabilnije financijske institucije u Europi – zaključio je Jurić-Kaćunić.