Uspješnost u poslovanju Saponije rezultat je kontinuiranog promišljanja o inovativnim proizvodima i korporativnom načelu održivog razvoja novih proizvoda s ciljem maksimalne dobiti za potrošača uz minimalan utjecaj na okoliš. Godina koja je iza nas bila je specifična za većinu gospodarstvenika, ali unatoč svih otežavajućih okolnosti izazvanih pandemijom Covid-19, Saponia je u 2020. godini ostvarila 543,8 milijuna kuna ukupnih prihoda, što je za sedam posto više u odnosu na prethodnu godinu. Na pozitivna kretanja u pandemijskoj godini utjecala je povećana proizvodnja deizinfekcijskih sredstava te drugih proizvoda čija je potrošnja značajno porasla – Lahor sapuna, Faks helizima, Arfa i Likvija.
Pozitivna poslovna kretanja nastavljena su i u prvoj polovini 2021. godini te Saponia u prvom polugodište 2021. zahvaljujući diverzificiranom portfelju snažnih brandova, ostvarila ukupne prihode u iznosu od 314,4 milijuna, uz rast prihoda od 42 posto na tržištu Hrvatske.
Racionalnim upravljanjem energijom i prirodnim resursima te svojim odgovornim poslovanjem Saponia kontinuirano utječe na smanjenje negativnog utjecaja na okoliš. To zahtjeva inovacije na formulacijama i ambalaži, ali i ulaganja u tehnološke procese. Od 1998. kad je Saponia privatizirana, uloženo je oko 60 milijuna eura.
U investicijskom ciklusu koji je u tijeku, realizirat će se jedan od najznačajnijih projekata u novijoj povijesti Saponije. Projekt vrijedan 50,5 milijuna kuna uključuje energetsku obnovu svih šest objekata proizvodnih pogona koji obuhvaćaju bruto površinu građevina od 21.000 četvornih metara te tehnološke inovacije. Ovaj projekt doprinijet će ostvarenju vizije poslovanja koja uključuje održivi razvoj s minimalnim utjecajem na okoliš. Postavljanje novih sustava za proizvodnju električne energije iz energije sunca rezultirat će uštedom do 40 posto energije, a energije za grijanje ili hlađenje 63 posto.
Zahvaljujući inovativnim proizvodima s ciljem maksimalne dobiti za potrošača, Saponia je stalno u vrhu po ostvarenim tržišnim udjelima. Najnoviji projekt koji povezuje brendove Faks helizim i Ornel, realiziran je u suradnji s Majom Šuput i njezinim brendom parfema Shu-shu. Izuzetno atraktivna mirisna linija te inovirana formulacija proizvoda Faks helizim doprinijet će daljnjem jačanju Saponije na tržištu Hrvatske i regije.