Peti, jubilarni, rođendan Arena Centra donio je potpunu novost na domaćem tržištu. Uz 150 000 posjetitelja za upravo završeni rođendanski vikend te gotovo 50 milijuna posjetitelja u proteklih 5 godina, Arena Centar je svoje posjetitelje iznenadio umjetničkim instalacijama i brojnim kulturnim događanjima.
Prošle je subote predstavljena umjetnička izložba site-specific instalacija u Arena Centru, projekt koji povezuje umjetnost i posjetitelje centra a moći će se pogledati narednih godinu dana. Projekt je rezultat sveobuhvatne suradnje HDLU i Arena Centra u okviru koje su za izradu skulptura angažirana tri umjetnička imena: Predrag Todorović, Božica Dea Matasić i Ida Blažičko. Skulpture „Povratak“ (Todorović), „Medijator“ (Matasić) i „Genius loci“ (Blažičko) insprirane su arhitekturom centra I, u skladu s njegovom arhitekturom, postavljene na „trgove“ Istra, Dalmacija i Slavonija. Skulpture su, za vrijeme trajanja rođendanske proslave, predstavljene vrtoglavim cirkuskim točkama koje su zaustavile poglede posjetitelja.
Sanja Vladović, direktorica marketinga Arena Centra, rekla je:
- Skulpture su već izazvale veliko zanimanje posjetitelja centra koji ih radoznalo promatraju i fotografiraju. Arena Centar na ovaj je način potpuno neočekivano postao izložbeni prostor; mjesto susreta umjetnosti i sve brojnih posjetitelja našeg shopping centra. Umjetnička izložba upotpunjena je pomno izabranim i na kvalitetu usmjerenim događanjima za djecu i odrasle poput kazališnih predstava, kreativnih radionica koji imaju za cilj na pozitivan način utjecati na vrijeme provedeno u kupovini. Povezivanje ljudi i umjetnosti na ovakav način je potpuna novost na našem tržištu.
Arena Centar otvoren je 2010. godine. 2014. godine centar je posjetilo 8,7 milijuna posjetitelja, a ove godine očekuje se 9 milijuna posjetitelja. Centar je prema brojnim istraživanjima omiljeni centar Zagrepčana već nekoliko godina zaredom te se na tržištu do sada istaknuo kako dovođenjem novih brandova na hrvatsko tržište, privlačenjem turista i karakteristikama prave supra-regionalne destinacije tako i brojnim inovativnim projektima. Od prošlogodišnjeg predstavljanja legendarnog profesora Baltazara, „zelenog“ projekta Urbanih vrtova, modnih guerilla evenata i zanimljivih online natječaja i brojnih drugih jedinstvenih projekata.
- Arena Centar je daleko najposjećeniji centar na tržištu, a brojka od 50 milijuna posjetitelja od njegovog otvaranja do kraja 2015. godine je doista iznimna. Arena Centar je također tržišni lider po mnogočemu - novim brandovima i uslugama koje je doveo na tržište, kvalitetnoj ponudi brandova ali i marketinškoj kreativnosti i inovativnosti. Prema ovogodišnjem istraživanje GFK Centra za istraživanje tržišta, Arena Centar je omiljeni centar Zagrepčana već četvrtu godinu zaredom. Prema istom istraživanju, Arena Centar ima najvišu ocjenu kvalitete i zadovoljstva posjetitelja - ocijenjen je čak ocjenom 8. Projekt umjetničke izložbe je vrlo zanimljiv projekt za nas i držim da povezuje ljude te da će ga posjetiti vrlo veliki broj posjetitelja. Pojavio se u pravo vrijeme i potpuna je novost na tržištu, i to ne samo u Hrvatskoj nego i u široj regiji, zaključio je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centra.