Mercedes je napravio radikalan zaokret u koncepciji i filozofiji kada je 2012. godine predstavljena nova A klasa.
Rizik se itekako isplatio jer je u te nepune tri godine upravo taj model postao jedan od najtraženijih u premium kompaktnom segmentu. Došlo je vrijeme za zatezanje bora i pritom se uvijek postavlja pitanje koliko se isplati radikalno mijenjati uspješan model. U Mercedesu su očito zaključili da se ne mijenja momčad koja dobiva, pa tako i nova verzija A klase ima tek minimalne kozmetičke zahvate na sebi. Tek će pravi znalci prepoznati malo izmijenjen dizajn prednjeg fara i maske te iznimno blage korekcije na stražnjim svjetlima. Unutrašnjost je također ostala identična, opet samo detalji otkrivaju da je riječ o izmijenjenoj verziji.
Ponuda motora
Ponuda motora započinje s verzijom A 160, koja razvija 102 konja. Jedini je mali problem što je riječ o benzinskom motoru, a benzin i trokraka zvijezda nisu baš kombinacija koja pali kod hrvatskih kupaca. Ipak je vjerojatnije da će se odlučiti za A 180d, koji i dalje razvija 109 konja te je optimalan i najčešći izbor za A klasu. U rangu više nalazi se model A 200d sa 136 konja, a sportski prizvuk ima verzija A 220d, koja je u faceliftu dobila sedam konja, odnosno ukupno ih sada ima 177, do stotke dolazi za svega 7,5 sekundi i troši svega četiri litre.
Sportska izvedba
U sportskom segmentu A klasa ima dva modela A 250, prvi je poput najjačeg dizelaša dobio sedam dodatnih konja, odnosno sada ih ima 218. Vrhunac ponude je AMG izvedba, koju smatraju najboljim malim kompaktom i koja je dobila još mišića i sada njezin motor razvija čak 281 konjsku snagu, a do 100 km/h dolazi za svega 4,2 sekunde. AMG ima serijski pogon na sva četiri kotača, koji se nudi kao opcija za sve ostale modele izuzev najslabijeg benzinca i dizelaša. Mercedes nudi i automatski mjenjač sa sedam brzina u svim modelima, a kod najjačih je standard. Prodaja facelift A klase već je započela u Hrvatskoj, a cijena je tek neznatno viša od dosadašnje izvedbe.