BMW je službeno najavio dolazak obnovljenoga najmanjeg SUV-a. Riječ je o drugoj generaciji modela X1.
Zanimljivo je da su Bavarci odlučili skratiti vozilo za četiri centimetra i smanjiti međuosovinski prostor, ali i podignuti ga za pet centimetara. Vanjski izgled također je sada usklađen s drugim modelima SUV-ova iz kuće. Nema sumnje da je dizajnerski napravljen korak u dobrom smjeru jer novi X1 atraktivniji je od prethodnika. Uz to, ako ste se slučajno bojali da zbog manjih dimenzija u unutrašnjosti nema prostora, imate krivo jer X1 ima i prostraniju kabinu i prtljažnik, čiji je kapacitet sad odličnih 505 litara.
Pogon na jednu osovinu
Obnovljena je i unutarnja ploča, a naravno da je kao i u svim novim vozilima fokus na središnjem ekranu od 6,5 inča. Spuštena je i serijska oprema koja je dosad bila rezervirana za vozila više klase. Kupac kao i kod Mercedesa i Audija može personalizirati automobil, što u prijevodu znači gomilu korisne i manje korisne dodatne opreme koja se dodatno naplaćuje. Nova verzija poput dosadašnjega X1 nudi mogućnost pogona samo na jednu osovinu odnosno pogon 4 x 4. Budući da je ipak riječ o BMW-u, ta je pogonska osovina stražnja i vjerojatno će upravo ona biti najčešći odabir većine kupca.
Cijena još nepoznata
Novost je i ponuda motora. Budući da je BMW već na trojki ponudio trocilindrične motore, takvi su se, potpuno očekivano, našli i u ponudi modela X1. Ovoga puta početni benzinac i dizelaš pogone tri cilindra, s time da benzinac razvija najveću snagu od 136 konja, a dizelaš je malo slabiji, ima 116 konja. Međutim, u ponudi će biti i četverocilindrični motori, i to kod dizelaša snage 190 KS i 231 KS, a kod benzinca 192 KS i opet 231 KS. Vjerojatno će se u međuvremenu popuniti rupa između slabijih i jačih modela. Novi X1 službeno će se predstaviti na frankfurtskom sajmu početkom jeseni. Točne cijene još nisu poznate, ali s obzirom na to da novi motori ispuštaju manje ugljikova dioksida, može se očekivati da bi mogle ostati barem na razini dosadašnjih.