Prije tri godine na europsko i hrvatsko tržište stigao je Peugeot 508, koji je tada zamijenio čak dva modela iz kuće, 407-icu i 607-icu. Došlo je vrijeme za osvježenje, ali odmah moramo naglasiti da je ipak riječ samo o blagom osvježenju ili, kao što se kaže, manjim promjenama.
Prema već ustaljenom redu mijenjaju se prednja maska, svijetla i odbojnici. Peugeot tu nije iznimka, međutim kod francuskog modela mnogo se radilo i na unutarnjem dizajnu. Kao baza poslužio je manji model 308 koji je postigao velik uspjeh na europskom tržištu upravo zahvaljujući čistim linijama. Upravo je takav koncept primijenjen i na novom Peugeotu 508.
Infozaslon
Novi je infozaslon osjetljiv na dodir, a kao mogućnost nudi se senzor za nadzor mrtvoga kuta te kamera za vožnju unatrag. Najveći lav sačuvao je prijašnje kvalitete, tradicionalnu vrhunsku francusku udobnost. Inženjeri su radili i na tehničkom dijelu vozila pa su ponuđeni motori još jači i štedljiviji. Najbolji je primjer 1,6-litreni turbomotor koji umjesto 156 sada razvija 165 konja, a ipak ispušta 129 umjesto dosadašnjih 144 g/km CO2. Naravno da je najčišća zapravo dizelska izvedba dvolitrenim motorom koja ispušta samo 105 g/km CO2. Upravo zbog toga svi motori već sada zadovoljavaju ekološku normu Euro6.
Aduti za novi uspon
Posebnost je novog Peugeota 508 da najjeftiniju verziju zapravo pokreće dizelski motor. Riječ je o 1,6 e-HDi izvedbi koja razvija najveću snagu od 115 konja i stoji 181.520 kuna. S obzirom na današnje uvjete uporabe automobila tolika je snaga dovoljna za svakodnevnu udobnu vožnju. Osnovnu benzinsku izvedbu pokreće 1,6-litreni motor VTi koji je zadržao snagu od 120 konja i koji sada stoji 184.280 kuna. Peugeot 508 do sada nije uspio s trona najprodavanijih u klasi skinuti njemačke uzdanice VW Passat ili Opel Insigniu, ali, realno, ima adute. Međutim, katkad je lako napraviti dobar automobil, ali mnogo je teže mijenjati mentalitet kupaca.