U uvrnutom, postapokaliptičnom svijetu ’Pobješnjelog Maxa’ biti prozvan mediokritetom najveća je uvreda za tamošnje ratnike. Novi nastavak, koji se čekao gotovo trideset godina, sve je samo ne takav.
Skalpelom je odstranjen svaki dio masnog tkiva, dramaturških kompromisa nema, a mješavina adrenalina i nitroglicerina smrtonosno je zavodljiva. Redatelj George Miller, koji taj serijal tretira poput vlastitog djeteta, postiže ono najteže pri režiranju akcijskih scena, učiniti da se u isto vrijeme čine anarhične a da je pritom gledatelju cijeli taj kaos pregledan i razumljiv. Teško se sjetiti holivudskog blockbustera novijeg doba u kojem je toliko pozornosti dano dizajnu odjeće, automobila, medicinskih pomagala…
Isto tako Miller je snimio feministički film u kojem napredak društva ovisi o ženama. Glavne heroine likovi su koje utjelovljuju Charlize Theron i prelijepa Zoë Kravitz, Max je samo simpatični pratilac, stari su muškarci zli i posesivni, a mladi ratnici samo topovsko meso. ’Pobješnjeli Max: Divlja cesta’ platonski je ideal akcijskog filma 21. stoljeća.