U duhovima, zombijima i prerađenim franšizama iscrpljen žanr originalno ‘Pročišćenje‘ prošle je godine uštrcalo dobrodošlu injekciju socijalne angažiranosti, čak i originalnosti.
Smještena desetak godina u budućnost, radnja se odvijala tijekom novoosnovanog blagdana iz naslova, koji građanima omogućava da tijekom 12 sati počine svaki zamisliv zločin, uključujući ubojstvo, te prođu nekažnjeno. Nastavak razrađuje klasne razlike, kojima se bavio i original, ali iz druge perspektive: za razliku od dobrostojeće obitelji iz predgrađa, junaci su stanovnici siromašne gradske četvrti koji dođu na metu ne samo podivljalih Amerikanaca koji se koriste svojim pravom pročišćavanja, nego i vladinih specijalaca, koji pod okriljem blagdana rješavaju pitanja problematičnih nekretnina.
Problem je u tome što ‘Anarhija‘ svoju društveno angažiranu poruku ne nosi samo istetoviranu na čelu, nego i ispisanu na majici, a zatim i podcrtanu. James DeMonaco teško pronalazi način da svoje povremeno briljantno bizarne dosjetke i maštovito osmišljene negativce uklopi u odgovarajući narativni okvir pa dvojka ostavlja dojam videoigrice sa sapuničastim likovima koja, u konačnici, više uznemiruje svojom traljavom izvedbom nego provokativnim idejama.