Istraživanje Booking.com-a na 4.500 poslovnih putnika pokazalo da poslovne putnike jednako uzbuđuju nove kulture kao i osobni sastanci s klijentima i partnerima
Beskrajni letovi, usamljene hotelske sobe, jet-lag, jedan sastanak za drugim – klasični stereotipi povezani s poslovnim putovanjima. Istraživanje koje je danas objavio Booking.com otkriva da unatoč stresu povezanom s poslovnim putovanjima mnogi smatraju da je upravo to jedna od najvećih prednosti posla, pri čemu polovica potvrđuje da im je najdraža stvar prilikom međunarodnih putovanja prilika za upoznavanje novih kultura (50%) ili posjet novom gradu (46%). U istraživanju je sudjelovalo više od 4.500 poslovnih putnika iz 8 zemalja, a pokazalo je da se kod poslovnih putovanja ne vrti sve oko posla. Iskusni poslovni putnici priznaju da ih upoznavanje novih kultura uzbuđuje jednako kao i osobni sastanak s klijentom ili kolegom. Istraživanje također otkriva da petina poslovnih putnika koristi priliku za spajanjem poslovnog putovanja s privatnim (20%). Sličan broj (18%) smatra to dobrom prilikom da si priušti malo vremena za sebe, pri čemu poslovni putnici iz Japana (25%) najviše cijene vrijeme koje mogu posvetiti sebi.
Najgostoljubivije zemlje
Rezultati pokazuju da je prilika za upoznavanje novih kultura najveća prednost poslovnih putovanja i najveći broj putnika smatra Tajland najgostoljubivijom zemljom. Gotovo trećina (29%) poslovnih putnika Tajland smatra najgostoljubivijom zemljom koja se također našla na top listi zemalja s najboljom hranom. Gotovo trećina (30%) putnika uživa u kušanju nove hrane, pri čemu poslovni putnici smatraju da Italija (36%) nudi najbolju hranu, a odmah iza nje slijedi Francuska (35%). Poslovni putnici smatraju Njemačku zemljom u kojoj je najjednostavnije putovati (28%). Zatim slijedi Singapur (27%) koji također ima zračnu luku najbolje povezanu s gradom (32%) kao i najbolju hranu u zračnoj luci (30%).
Sastanci uživo
Iako poslovni putnici potvrđuju da međunarodna putovanja znaju biti stresna (93%), slažu se oko činjenice da se ništa ne može mjeriti s vrijednošću sastanaka uživo s klijentima ili suradnicima. Sastanak uživo produktivniji je, iskreniji i ojačava odnos. Općenito, većina poslovnih putnika (61%) preferira sastanke uživo sa suradnicima izvan ureda, iako ih manje od polovice (46%) redovito održava. Pokazalo se također da poslovni putnici iz Ujedinjenog Kraljevstva (71%) i SAD-a (68%) više od drugih nacionalnosti preferiraju sastanke uživo. Postoji jasna poslovna prednost sastanaka uživo, a najvećim se dijelom to odnosi na širenje kulturnih vidika kao i na poslovnu produktivnost. Istraživanje je dokazalo da dvije trećine poslovnih putnika vjeruju da sastanci uživo jačaju odnose (66%) i donose direktnije/iskrenije razgovore (62%), dok više od polovice vjeruje da su sastanci uživo produktivniji (56%) i da im omogućuju bržu implementaciju rješenja (52%) nego što je to slučaj kod drugih vrsta sastanaka. Četvrtina (26%) poslovnih putnika tvrdi da sastanci uživo omogućuju bolje financijske ishode.
Posao i zabava
Poslovni putnici uglavnom imaju pozitivno mišljenje o međunarodnim poslovnim putovanjima (38%). Francuzi (30%), Talijani (25%) i Amerikanci (25%) vjerojatnije će reći i da su uzbuđeni zbog toga. Otprilike polovica poslovnih putnika misli da su sastanci uživo s klijentima i poslovnim suradnicima (48%) i druženje (39%) s kolegama i poslovnim suradnicima najveće prednosti međunarodnih poslovnih putovanja, a četvrtina (24%) ih voli zbog skupljanja milja aviokompanija i bodova za vjernost u hotelima.
- Iako poslovna putovanja znaju biti stresna, ona donose i mnoge prednosti: prilike da se upozna novi grad ili nova zemlja, proširivanje kulturnih horizonta, čak i spajanje s odmorom. Primjećuje se sve tanja granica između poslovnih i privatnih putovanja i to se pogotovo može vidjeti na tipu smještaja koji poslovni putnici rezerviraju. Tradicionalni poslovni hoteli i dalje su snažni, no kako poslovni putnici odlučuju kombinirati posao sa zadovoljstvom, drukčiji tipovi smještajnih objekata poput butik hotela, kao i apartmani i vile koji nude udobnost koja podsjeća na dom, sve više jačaju na tržištu. Poslovni Booking.com nudi poslovnim putnicima širok izbor smještaja za sjajno iskustvo na svakom putovanju. Budući da poslovnim putnicima nudimo točno ono što trebaju za rezervaciju smještaja koji im potpuno odgovara, oni imaju mogućnost vrlo jednostavno prijeći iz svoje uloge poslovnog putnika u ulogu turista, istaknula je Ripsy Bandourian, direktorica odjela za razvoj proizvoda Booking.com-a.