Lider trend
StoryEditor

Šest milijardi dolara vrijedan brend pokrenuo prodajući vlastite majice

21. Veljača 2016.

Uspješne osobne priče nikad ne izlaze iz mode, pogotovo ako je riječ o putu do zvijezda preko trnja, kakvu nudi uspješni poduzetnik Daymond John. Danas šest milijardi dolara vrijedan brend FUBU pokrenuo je prodajući vlastite majice na ulicama Queensa uz proračun od 40 dolara, a veliki uspjeh duguje, dakako, svojoj poslovnoj domišljatosti.

Ono što ovu knjigu ipak donekle ističe u moru sličnih naslova inzistiranje je na besparici kao ključu uspjeha, odnosno najboljem poticaju za kreativnost i neuobičajene pristupe. Jednostavnije rečeno, besparica te natjera da se potrudite, ne samo oko proizvoda ili usluge već i u odnosima s kupcima i upotrebi dostupnih resursa. Uza svoju priču John je ponudio i niz drugih, sličnih, sve kako bi pokazao da svatko može uspjeti uz pravi poticaj, i to onaj koji je najlakše imati – besparicu.

The Power of Broke+ Daymond John, Daniel PaisnerCrown Business, 2016.

I dok postoje deseci, ako ne i stotine knjiga koje se bave indijskom poviješću, politikom i njezinim mjestom u međunarodnoj zajednici napisane na engleskom jeziku, ovo je prva knjiga u Hrvatskoj čiji je cilj na jednome mjestu sabrati temeljne odrednice moderne indijske političke povijesti. Ni obujmom ni temom ne pretendira dati sve odgovore na pitanja političke povijesti Indije. Autorov je cilj čitatelju ponuditi uvod u političku povijest Indije, polazište od kojega će dalje krenuti u vlastito istraživanje teme, već prema svom cilju i preferencijama. Autor knjige trenutačno je veleposlanik Republike Hrvatske u Indiji, Bangladešu, Nepalu i Šri Lanki sa sjedištem u New Delhiju.

Indija – temeljne postavke vanjske politike+ Amir MuharemiMeander Media, Zagreb, 2016.

Nije nimalo čudno da je za temu svoje prve drame filozof Žižek izabrao – Antigonu. Junakinja Sofoklove drame kao tragična figura koja se odupire pravilima duboko je utkana u temelje zapadne književnosti, kulture i misli. Mnogim je filozofima, uključujući Platona, Hegela i Kierkegaarda, ‘Antigona‘ bila iznimno važna u njihovim interpretacijama i razmišljanjima, ali samo se Žižek usudio reinterpretirati Sofokla, i to napisavši novu dramu. Njegova ‘Antigona‘ politička je drama koja govori o poziciji junaka, junakinje, ali još više i mase, Zbora, koja može uzeti stvari u svoje ruke. S mnogo suptilnoga humora, razarajući mitove Žižek iznova piše kanonsko djelo svjetske književnosti.

Antigona+ Slavoj ŽižekFraktura, Zagreb, 2016.

Urednica i sveučilišna profesorica Nives Tomašević u svojoj knjizi postavlja tezu o nakladništvu kao dijelu kreativne industrije te se bavi književnim tekstom kao kulturnim dobrom i nakladništvom kao djelatnošću koja istodobno radi prema tržišnim načelima, ali i sudjeluje u stvaranju, održavanju i dogradnji nacionalnoga identiteta. Svoju tezu o potrebi i postojanju kreativne industrije u nakladništvu ilustrira inovacijama u hrvatskoj nakladničkoj i kulturnoj praksi 21. stoljeća, od mrežnih stranica nakladnika i e-knjiga do svjetskih festivala knjige u organizaciji nakladnika i kreativnih riznica širokoga profila. Ti novi kreativni potencijali nakladništva jamče opstanak knjige.

Kreativna industrija i nakladništvo+ Nives TomaševićNaklada Ljevak, Zagreb, 2015.

22. studeni 2024 19:33