Premda i u Hrvatskoj prodaja CD-a konstantno opada, još uvijek nije mali broj onih koji cijene kvalitetu i prednosti glazbe na tom nosaču zvuka. Prosječno je 2011. svaki šesti građanin Hrvatske kupio jedan CD, piše Novi list.
Anketirani kupci smatraju da bi optimalna cijena jednog CD-a trebala biti 71 kunu, a MP3 albuma 37 kuna. Gotovo svaki drugi kupac, 47 posto ispitanih, priznaje da ilegalno skida glazbu s interneta. U 2011. prodano je gotovo milijun i 300 tisuća CD-ova, a više od dvije trećine čine domaći izvođači, čak 890 tisuća primjeraka, te 31 posto strani, odnosno 398 tisuća CD-ova. Svježi su to podaci istraživanja koje je Institut hrvatske glazbe proveo u suradnji s Hrvatskom diskografskom udrugom o domaćim kupcima CD-a, njihovim stavovima o cijeni i dostupnosti te vrste nosača zvuka u 2011. godini. Anketirano je 419 ispitanika, više od dvije trećine bili su muškarci, a anketa je provedena u trgovinama Aquarius Records, Croatia Records, Dallas Music Shopovima, te Dancing Bear trgovinama u Osijeku, Rijeci, Splitu i Zagrebu, a ispitani su samo kupci koji su na blagajni prilikom kupnje zamoljeni da anonimno ispune anketu. Znakovit je podatak da je prosječna starost hrvatskih kupaca CD-ova prilično visokih – 36 godina. – Činjenica je da kupci CD-a polako stare i da ih mlađi kupci ne nasljeđuju u mjeri u kojoj bismo to htjeli. Ljudi u 30-im godinama ipak su imućniji i lakše im je izdvojiti novac za glazbu. Ipak, i dalje ima glazbe na CD-ima koju kupuju i vrlo mladi kupci, teenage publika, za koju se misli da to gotovo više ne radi, kaže direktor Hrvatske diskografske udruge Branko Komljenović. Na pitanje koje su šanse da se cijena CD-a približi željenom iznosu kupaca od 71 kunu po komadu, Komljenović odgovara da je CD jedan od rijetkih proizvoda kojemu cijena sigurno neće rasti, može samo padati. Prodaja svih nosača zvuka prošle je godine pala za osam posto u odnosu na 2010. Ono što se s godinama ipak gotovo ne mijenja jest omjer prodaje glazbe domaćih u odnosu na strane izvođače – oko 70 naprema 30 posto u korist domaćih. U Hrvatskoj je uvijek domaća glazba bila po prodaji osjetno jača od strane, no publika stranih izvođača dosta se razmrvila – nema više pojedinačnih izvođača koji prodaju velik broj kopija. Tri najprodavanija domaća izdanja u prošloj godini bila su ‘Svijet glamura‘ Hladnog piva, ‘Bižuterija‘ Jelene Rozge i ‘Pistaccio Metallic‘ TBF-a. Najprodavaniji inozemni album je ‘21‘ Adele, visoko drugo mjesto drži ‘2Cellos‘ Luke Šulića i Stjepana Hausera, a odmah iza njih ‘I‘m With You‘ Red Hot Chili Peppersa.