Lider trend
StoryEditor

U 132 najposjećenija grada na svijetu inozemni turisti će potrošiti 360 milijardi dolara

14. Lipanj 2015.
Piše:
lider.media

London je po peti put u sedam godina zadržao poziciju najposjećenije svjetske destinacije, pokazuje nedavno objavljeno godišnje istraživanje „Global Destinations Cities Index“ kompanije MasterCard.

Istraživanje „Global Destination Cities Index“ rangira gradove na temelju ukupnog broja dolazaka međunarodnih posjetitelja i prekogranične potrošnje tih istih posjetitelja u destinacijama za koje daje predviđanja u pogledu rasta broja posjetitelja i putnika u 2015. godini.

Istraživanje otkriva da London može očekivati 18,82 milijuna međunarodnih posjetitelja u 2015. godini, što je tek malo više od drugoplasiranog Bangkoka. Ova dva grada nalaze se pri vrhu ljestvice svih pet godina koliko se ovo istraživanje provodi. Što se tiče ostalih gradova iz grupe top deset destinacija, očekivani brojevi noćenja su sljedeći:

Bangkok – 18,24 milijuna posjetiteljaParis – 16,06 milijuna posjetiteljaDubai – 14,26 milijuna posjetiteljaIstanbul – 12,56 milijuna posjetiteljaNew York – 12,27 milijuna posjetiteljaSingapur – 11,88 milijuna posjetiteljaKuala Lumpur – 11,12 milijuna posjetiteljaSeoul – 10,35 milijuna posjetiteljaHong Kong – 8,66 milijuna posjetitelja

Očekuje se kako će 132 grada obuhvaćena u istraživanju ostvariti oko 383 milijuna međunarodnih noćenja u 2015. Ovo predstavlja ogromnu potražnju za dobrima, uslugama i doživljajima budući da će posjetitelji potrošiti 360 milijardi dolara tijekom svojeg boravka u ovim destinacijama. Istraživanje „Global Destination Cities Indeks“ prognoziranjem broja međunarodnih noćenja, pokazuje kolika je infrastruktura potrebna kako bi se ispunila očekivanja stanovnika i posjetitelja ovih gradova. Kompanije i vlade mogu iskoristiti spoznaje iz ovog istraživanja kako bi prepoznale ključna područja ulaganja, od transporta i kulturnih doživljaja do infrastrukture, kako bi se nastavilo s rastom, inovacijama i održivošću.

- Ovo istraživanje je samo početak. Kombinacijom spoznaja koje proistječu iz istraživanja, inovacija i doživljaja, MasterCard pomaže u gradnji pametnih gradova budućnosti, rekla je je Ann Cairns, predsjednica kompanije MasterCard.

Destinacijski gradovi: Opažanje trendova

Diljem svijeta možemo uočiti nekoliko ključnih trendova:

Azija/Pacific – Ova regija je dom trima od četiri najbrže rastućih destinacija u periodu od 2009. do 2015. godine – Colombo, Chengdu i Osaka. Europa – Istambul je jedna od najraznolikijih destinacija, gdje 50 posto međunarodnih noćenja ostvaruju posjetitelji koji dolaze iz 33 grada ovog istraživanja. Latinska Amerika – Lima je najbrže rastući grad u regiji i top destinacija budući da ostvaruje čak 50% više međunarodnih posjeta od drugoplasiranog Mexico Citya. Bliski istok i Afrika – Dubai je i dalje jedan od najbrže rastućih gradova dok je Abu Dhabi treća najbrže rastuća destinacija u periodu od 2009. do 2015. godine. Sjeverna Amerika – Houston je najbrže rastući grad u Sjevernoj Americi od 2009. Godine do danas i jedina destinacija u Sjevernoj Americi s dvoznamenkastom stopom rasta.

Javni podaci korišteni su kako bi se pobrojala međunarodna noćenja kao i međunarodna potrošnja posjetitelja u svakoj od 132 destinacije, koristeći posebno napravljene algoritme i pridajući posebnu pažnju broju putnika u prolazu, u prometnim čvorištima poput Singapura, Dubaija, Amsterdama i Frankfurta.

23. studeni 2024 04:03