U novoj epizodi Liderova podcasta, novinar i voditelj Roko Kalafatić razgovarao je s Dorom Strezovom-Nikolovom, glavnom direktoricom Coca-Cole HBC Adria, koja je podijelila zanimljive uvide o poslovanju jedne od najprepoznatljivijih svjetskih kompanija na hrvatskom tržištu.
Nova epizoda podcasta je obuhvatila širok spektar tema – od utjecaja Coca-Cole na hrvatsku ekonomiju kroz suradnju s više od 1.750 lokalnih dobavljača, pa sve do ključnih programa poput ‘Raise the Bar‘, koji podržavaju HoReCa sektor i pomažu lokalnim poduzetnicima u razvoju. Strezova-Nikolova je također otkrila kako Coca-Cola zadržava konkurentnost na tržištu rada, posebice u Zagrebu, te kako koristi prilike koje pruža hrvatski turizam, uključujući zimske sezone poput Adventa, kako bi osigurala snažne poslovne rezultate tijekom cijele godine.
Dotaknuli su se i održivosti – kako Coca-Cola prilagođava svoje globalne strategije potrebama lokalnih tržišta, upravlja održivom proizvodnjom s obzirom da je pod njome više od 83 posto pića proizvedenih u Hrvatskoj, te implementira inovativna rješenja kada je riječ o ambalažama i ekološkim inicijativama.
Strezova-Nikolova je podijelila i svoja razmišljanja o budućnosti industrije pića, ključnim trendovima koji će oblikovati potražnju, te kako Coca-Cola HBC Adria odgovara na izazove u područjima poput preferencija potrošača, održivosti i razvoja talenata.
Ne propustite novu epizodu Liderova podcasta! Dostupna je na našoj mrežnoj stranici i YouTube kanalu, a najzanimljivije isječke možete pronaći na TikToku, Instagramu, Facebooku, LinkedInu i YouTube-u.
POGLEDAJTE CIJELU EPIZODU PODCASTA:
*Sadržaj je nastao u suradnji s Coca-Colom HBC Adria.