Nagrađivani kreativni direktor i vlasnik agencije Pink Moon, Hrvoje Škurla, u marketinški je svijet ušao prije više od dvadeset godina, a u tom je periodu kreirao niz prepoznatljivih kampanja za neke od najvećih brendova na domaćem tržištu i radio s nekim od vodećih marketinških stručnjaka.
U novoj epizodi Liderova podcasta s novinarkom i voditeljicom Sandrom Babić podijelio je svoju poduzetničku priču, ali iskustva iza kulise i to ne samo kreiranja kampanja već i upravljanja marketinškom agencijom. Škurla je tako govorio o tome koliko su kreativci vješti u vođenju agencija, zašto su ego i kreativa u love/hate odnosu, je li pri zapošljavanju karakter važniji od iskustva te je li lojalnost uopće bitan čimbenik. U ovom zanimljivom razgovoru, otkrio je i kako su na struku utjecale mlađe generacije kreativaca, je li potrošače uopće briga za brendove te govorio o svojim najboljim odlukama, ali i lekcijama koje je naučio u karijeri.
Još jednu zanimljivu epizodu Liderova podcasta možete poslušati na našoj mrežnoj stranici i YouTube kanalu, a najzanimljivije isječke pratite na Instagramu, TikToku, YouTubeu, Facebooku i LinkedInu.