Podcast
StoryEditor

Tino Prosenik, Gruntek: Najžešća konkurencija našem biznisu su burgeri za dva dolara

29. Srpanj 2024.
Tino Prosenik

Nakon što su zbog pandemije zamrli nautički sajmovi, vlasnik Yachtmaster Groupa Tino Prosenik odlučio je svoju ideju vrtova za obitelji provesti u djelo. Tijekom covida je tako pokrenuo Gruntek, inovativnu platformu koja korisnicima omogućava da se pretplate na ekološki uzgojeno voće i povrće i de facto, imaju svoj – vrt. U novoj epizodi Liderova podcasta s novinarkom i voditeljicom Sandrom Babić, Prosenik je ispričao priču o Grunteku, njegovim usponima i padovima te kako ga priprema za izlazak na strana tržišta.

Otkrio je i zašto proklinje i obožava svoj posao, kako je svoju romantičnu ideju prilagodio tržištu, koja je važnost održivog življanja, ali i potencijal biznisa koji vode računa o wellbeingu. Uvjeren da svatko od nas može malim, svakodnevnim promjenama utjecati na stvaranje boljeg svijeta, Prosenik je uveo promjene u vlastiti život, ali i svojim biznisom nastoji kupcima ponuditi bolju, zdraviju prehrambenu opciju boreći se s opakom konkurencijom – nezdravim navikama, ponudom supermarketa, ali i fast-food lanaca koji konkuriraju niskom cijenom koja je na listi prioriteta kupaca čiji su kućni budžeti na udaru poskupljenja. 

Cijela epizoda dostupna je na našoj mrežnoj stranici i YouTube kanalu, a kratke isječke možete pratiti na TikToku, Instagramu, YouTubeu, Facebooku ili LinkedInu.

29. listopad 2024 13:46