Servis Moj-eRačun omogućuje svim poslovnim subjektima koji do sada nisu prešli na bespapirno poslovanje i uveli eRačun da se u narednom periodu registriraju na servis i potpuno besplatno šalju eRačune za vrijeme trajanja izvanrednih okolnosti prouzrokovanih koronavirusom.
Kao društveno odgovorna tvrtka, nastavno na preporuke Nacionalnog stožera civilne zaštite i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo za uvođenje dodatnih mjera opreza za sprječavanje širenja zaraze koronavirusom, servis Moj-eRačun priključio se aktivnostima sprječavanja širenja bolesti na način da su omogućili poslovnim subjektima u Hrvatskoj da papirnato poslovanje, koje podrazumijeva fizičku razmjenu dokumenata i poštansko slanje računa, besplatno zamijene eRačunom, odnosno digitalnim načinom dostave računa što je sigurnije za zdravlje njihovih zaposlenika i poslovanje u cjelini, kao i za sigurnost njihovih komitenata.
Tvrtkama koje do sada nisu koristile eRačune, ali se od 16. ožujka registriraju na servis Moj-eRačun, bit će omogućeno besplatno slanje eRačuna tijekom perioda izvanrednih okolnosti uzrokovanih koronavirusom (najkasnije do 1. svibnja 2020., odnosno dok Nacionalni stožer civilne zaštite ne proglasi prestanak opasnosti od širenja zaraze koronavirusom), besplatno postavljanje radnog procesa razmjene eRačuna, pristup servisu s bilo koje lokacije (moguć rad od kuće), status zaprimljenih i poslanih eDokumenata u realnom vremenu, pomoć kod preuzimanja i slanja eRačuna, pouzdana dostava s povratnom informacijom i veća likvidnost zbog pravovremene dostave računa
S obzirom na to da je preporuka Nacionalnog stožera za civilnu zaštitu da se izbjegavaju aktivnosti u većim skupinama ljudi, apeliramo na tvrtke da svoje poslovanje prilagode nastalim okolnostima i maksimalno digitaliziraju poslovne procese kako bi nastavili kvalitetno raditi te kako bi u što manjoj mjeri koronavirus utjecao na zdravlje svih uključenih dionika, kao i na uspješnost njihova poslovanja.
Dodatna potpora postojećim korisnicima
Postojećim korisnicima servis Moj-eRačun omogućio je dodatnu tehničku potporu u slučaju rada od kuće s obzirom na to da je pristup uslugama servisa moguć s bilo koje lokacije. U slučaju da poduzeća ne koriste uslugu eArhiva ili nisu upoznata kako mu mogu pristupiti mobitelom ili kućnim računalom, kako pretraživati zaprimljene i poslane eRačune ili kako osigurati pristup eArhivu drugim zaposlenicima, tehnička služba servisa Moj-eRačun bit će dostupna za postavljanje radnih procesa i on-line ili telefonske konzultacije tijekom cijelog izvanrednog perioda, kao i dosad.
Podsjećamo da je Hrvatski zavod za javno zdravstvo izdao jasne naputke za pridržavanje mjera za sprječavanje širenja bolesti uzrokovanog koronavirusom za poslodavce te da je poslan apel za odgovorno ponašanje i provođenje mjera samozaštite, kao i zaštite vlastitog zdravlja te zdravlja naših obitelji i drugih sugrađana.