- Na primjeru sve većeg broja hrvatskih tvrtki koje se bave proizvodnjom videoigara, ovo preuzimanje shvatili smo kao izvrsnu priliku da gejmerima i twitch streamerima, influencerima i youtuberima omogućimo da imaju medij na kojem će se okupljati svi zajedno i na kojem će moći dijeliti informacije, ali i pratiti trendove vezane uz industriju. Kako bi se uvijek plasirao relevantan sadržaj, već smo sada okupili neka od najzvučnijih imena: Porta7511, Zefyx, Ameys-house, Veco_Kazna, MissDasmi, Nightosa, PC Crazy Dario i Mrtvi Piksel, te platforme kao što su Reboot, Tehix i A1 Adria Leagua kako bismo zadovoljili i one najzahtjevnije. Činjenica je da gaming industrija polako, ali sigurno, postaje svojevrsni fenomen modernog doba, a njen je daljnji razvoj neupitan - objasnio je Saša Cvetojević, suvlasnik.
Prilagođavajući svjetske trendove uvjetima u Hrvatskoj, na GameBaru se, odmah nakon preuzimanja, počelo s emitiranjem privlačnog tematskog sadržaja, kao što su intervjui s poznatim osobama koje s voditeljima igraju igre u studiju, gaming „TV kalendar“ te podcasti s temama iz branše. Samo neka od poznatijih imena koja su već gostovala na kanalu su i Luka Žučko, Danijel Lučić, Kristijan 'Kiki' Ugrina, Baro 'Pougljeni Mrav' Barukčić i Eroktic.
- Mi smo također veliki fanovi video igara pa samim time i prepoznajemo osobe koje su publici zanimljive i s njima nastojimo kreirati što atraktivniji sadržaj. Svjesni smo da zlatno doba ove brzorastuće industrije u Hrvatskoj tek dolazi, a samim time će se kod publike stvarati i sve veća potreba za postojanjem ovakvih domaćih kanala kako bi sve informacije i zanimljivosti bile dostupne na jednome mjestu. Naš je cilj, i ono na čemu kontinuirano radimo, povećati hrvatsku gaming scenu, a upravo putem ovog kanala imamo mogućnost to učiniti - objasnila je pozadinu ovog poslovnog poteza Dunja Trojan, direktorica.
Ono što će se svakako naći kao velika novost na kanalu jesu i sadržaji brojnih partnera kanala, a koji doprinose atraktivnosti čitavog projekta, ali i gameplay video sadržaji koji su uvijek sinonim za „inside info“ i usvajanje nekih novih vještina.
- Zahvaljujući već ostvarenim partnerstvima imamo jasnu sliku o tome koji će se točno sadržaji emitirati, a misao vodilja nam je raznovrsnost i kvaliteta. Budući da je publika koja prati ovakav sadržaj zbilja specifična, ne možemo se bazirati samo na jednom tipu, već on mora biti prilagođen i što raznovrsniji kako bi svatko pronašao nešto za sebe. U prilog tome svakako nam idu i brojne mogućnosti koje su nam na raspolaganju, a posebno bih istaknuo i podatak da ćemo, osim na kanalu, sadržaj emitirati i koristiti i na društvenim mrežama, a sve s ciljem da, i oni koji još nisu fanovi, to postanu - izjavio je Lovro Lajoš, glavni urednik kanala.