Hrvatska
StoryEditor

Dnevnički zapisi - Jure Radoš: Nije lako organizirati rad Pevexa u ovakvim okolnistima, ali nam super ide

31. Ožujak 2020.
Jure Radošfoto Pixsell

Nastavljamo s dnevničkim zapisima, danas je na redu Jure Radoš, član Uprave Pevexa. Piše kako je bilo u vrlo teškim uvjetima organizirati rad svojih centara, ali su uz dobru organizaciju uspjeli. 

Ponedjeljak 16. ožujka

Od 13. do 15. ožujka u Pevexu smo imali 'Vikend pokošenih cijena'. Prošao je izvrsno bez obzira na to što se situacija s COVID-19 počela zahuktavati. Nakon pregleda 'Vikenda pokošenih cijena', napravili smo i analizu rada kako bismo se pripremili za situaciju koja će, prema svemu sudeći, postati još ozbiljnija. Prioritet su nam sada upozorenja Nacionalnog stožera civilne zaštite, koja redovno pratimo i djelujemo u skladu s njima.

Utorak 17. ožujka

Promet nam je i dalje na visokoj razini te za sada nema velikih promjena. Iako situacija nije idealna, centri nam i dalje rade normalno i prema redovnom radnom vremenu. Iznimka je jedino trgovački centar Pula, koji radi skraćeno – do 18 sati. U sve smo centre postavili i dezinfekcijska sredstva na infopultove, garderobe, blagajne, zahode te na glavni ulaz. Kako bismo maksimalno zaštitili zdravlje naših kolega, organizirali smo rad tako da većina upravne zgrade radi od doma, a ostali kolege rade naizmjenično u timovima.

Srijeda 18. ožujka

Danas smo u svim našim prodajnim centrima zabilježili povećanu prodaju pekača za kruh, zamrzivača, hladnjaka te sezonskih artikala za vakumiranje. Iz toga smo shvatili kako je neophodno da naši centri nastave raditi kako bismo kupcima omogućili kupnju svih proizvoda koji su im potrebni u ovim trenucima. Ako se zbog sve ozbiljnije situacije ograniči rad naših trgovina, imamo spremnu virtualnu trgovinu u kojoj će kupci moći kupovati. Imamo i opciju 'Click and collect' u svih 25 prodajnih centara te ćemo tako kupcima omogućiti maksimalnu zaštitu i to tako da iz svojih domova mogu samo jednim klikom kupiti željeni proizvod te ga pokupiti u skladištu najbližeg Pevexova centra, a da ne ulaze u prodajni centar ili dolaze u kontakt s drugim kupcima. Čitava tvrtka podupire stajalište predsjednika Uprave da je nužno nastaviti raditi i samim time sektoru građevine omogućiti asortiman od neizmjerne važnosti.

Četvrtak 19. ožujka

Danas je na snagu stupila odluka o ograničavanju rada u trgovini. U sklopu odluke omogućeno je i izdavanje građevinskog materijala na temelju narudžbe u maloprodaji. Kako bismo svim kupcima i dalje omogućili nesmetanu opskrbu građevinskim materijalom, razvijamo modele rada i mijenjamo načine poslovanja. Naši djelatnici postaju trenutačno zaprimatelji narudžbi i izdavatelji robe, budući da su naši centri zatvoreni za ulazak kupaca i normalnu kupnju. Cijelo vrijeme radimo intenzivno na razvoju svoga webshopa. Razvijamo i druge oblike prodaje na daljinu: telefonom, e-mailom.

Petak 20. ožujka

Danas Pevexov webshop slavi rođendan. U ovako ozbiljnoj situaciji sretni smo što našim kupcima online putem osiguravamo više od 15.000 proizvoda. Kontinuirano radimo na povećanju broja proizvoda na webshopu i unapređujemo kvalitetu podataka, opisa i slika. Imamo i dovoljne zalihe proizvoda od vitalne važnosti, prije svega za sektor građevine, koji je čak i u normalnim okolnostima prilično ugrožen. Upravo zato smo dijelove prodajnih centara preoblikovali u beskontaktni izložbeni prostor građevinskog asortimana.

Nedjelja 22. ožujka

Potres nas je pristojno prodrmao, no imamo protokole za takve situacije. Prema izvještajima svi naši objekti u dobrom su stanju te nemamo većih šteta, nešto asoritmana je nastradalo, ali, srećom, nema ozlijeđenih zaposlenika. I dalje razmatramo najbolje načine za sigurnu kupnju i barem djelomično zadovoljstvo naših kupaca. Djelatnici daju punu podršku tvrtki, što je u ovom trenutku jako važno.

Ponedjeljak 23. ožujka

Danas smo se susreli s novim mjerama Vlade, ali i dalje radimo. Kupcima je dostupan cijeli asortiman te nema većih problema u opskrbi. Prilagođavamo se novim mjerama Stožera te intenzivno radimo na propusnicama za naše zaposlenike, kako bi mogli stići na radna mjesta. Usporedo radimo na dozvolama za javni prijevoz radnika. Organiziramo smjene i prilagođavamo broj ljudi novoj dinamici posla. Pokušavamo osigurati ljudima koji su imali štete od potresa građevinski materijal kako bi popravili svoje domove. Sve je više webshop narudžbi, uz pojačanje plati & pokupi (click & collect) usluge.

21. studeni 2024 23:59