Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Adriatica za Hrvatsku, BiH i Sloveniju za Lider je napisao što je rado prošloga tjedna i kako je organizirao posao...
Ponedjeljak 16. ožujka
- Provjera funkcioniranja tehnologije u svrhu pripreme za rad od kuće (simultani test za cijelo Jugoistočno tržište) odrađena je još u petak 13. ožujka.
- Sastanak lokalnoga kriznog tima koji, osim mene, uključuje voditelje opskrbnog lanca, prodaje, ljudskih resursa, komunikacija, pravnih poslova i tehničke podrške u cilju svakodnevne analize internog i eksternoga konteksta u Hrvatskoj te identifikacije implikacija na kontinuitet poslovanja, s fokusom na osjetljivi dio asortimana poput hrane za dojenčad.
- Interna odluka o uspostavi privremenog rada od kuće za sve zaposlenike.
- Dodatne mjere zaštite ljudi na terenu u skladu s lokalnim zakonima (sanitarni pribor, rukavice, maske, pravila za sastanke).
- Dodatne mjere zaštite na radu za zaposlenike čiji opseg posla uključuje potreban boravak na poslu – redovita temeljita dezinfekcija cjelokupnoga uredskog prostora.
- Redovita komunikacija s kupcima i dobavljačima.
Utorak 17. ožujka
- Redefinirano mjesto rada za zaposlenike koji su posao obavljali na terenu (medicinski predstavnici) na način da ga u ovoj situaciji obavljaju isključivo telefonom, od kuće.
- Uvođenje digitalnih načina za potpisivanje dokumenta (ugovori, fakture, revizija plaća i promocije).
- Razmatranje zamjenskih kanala opskrbe.
Srijeda 18. ožujka
- Prilagodba poslovanja Nestlé Professional kategorije koja je fokusirana na hotele i ugostiteljske objekte – komunikacija s klijentima od kuće, adaptacija poslovnih planova.
- Sastanak s prodajnim timom i timom trade-marketinga – prilagodba tržišnim uvjetima i ključnim odlukama maloprodajne mreže (investicije ostaju iste, nužna adaptacija unutar trgovina).
- Interna odluka o donacijama proizvoda i novca lokalnoj zajednici.
Četvrtak 19. ožujka
- Trgovine s hranom za kućne ljubimce uključene na listu ključnih trgovina – prilagodba poslovnih planova Nestlé Purine.
Petak 20. ožujka
- Zajedno s partnerom Alcom Zagreb dijelimo zabrinutost s Hrvatskom udrugom poslodavaca, a vezano uz nemogućnost osiguravanja transporta i vozača za usluge uvoza i izvoza.
- Interna odluka o radu od kuće do opoziva.
Ponedjeljak 23. ožujka
- S obzirom na potres koji je zahvatio Zagreb i okolicu, preko vikenda smo komunicirali sa svih 114 zaposlenika u Hrvatskoj kako bismo provjerili njihovu sigurnost, naglašavamo da su zdravlje i sigurnost obitelji prioritet.
- Procjena eventualne štete uzrokovane potresom u prostorijama ureda.
- Poruka zaposlenicima da budu doma i brinu se za svoje obitelji.
- Analiza internog i eksternoga konteksta u Hrvatskoj te identifikacija implikacija na kontinuitet poslovanja.
- Suradnja s hrvatskim Crvenim križem, podrška inicijativi 'Vaš dar za pravu stvar' u proizvodima.