Kad je sve stalo, Antena je ubacila u višu brzinu. U rekordnom roku organizirali su uspješnu kampanju s tek kratkim objašnjenjem 'JER NAM JE STALO'. Kao jedan od simbola grada Zagreba odlučili su pomoći kad je najpotrebnije, a kao partner pridružio se i Konzum.
Svim malim poduzetnicima, obrtnicima i OPG-ovima koji su se prilagodili izazovnoj poslovnoj situaciji u koronakrizi, odnosno uveli dostavu, ponudili su kreativnu podršku. Tako su i mali poslovni subjekti, mnogi po prvi put, osjetili što znači dobiti vrhunsku radijsku promidžbu, dokazani kreativni tim, najbolju produkciju s prepoznatljivim glasovima Saše Lozara, Luke Bulića, Tamare Loos i mnogih drugih u udarnim radijskim terminima.
Interes je bio golem, pa je od prvotno planirane jednomjesečne akcije kampanja produljena za dodatna dva tjedna. Svi koji su se javili, a ispunjavali su zadane uvjete, dobili su svoje minute na Anteni Zagreb i njihova poslovna priča, potaknuta radijskom čarolijom, dobila je novi, veliki zaokret.
- Prodaja nam je višestruko porasla i to u žaru epidemije. Spot je bio 10/10 i stvarno nam se svidio. Kada bi pričali o nekom postotku koliko je prodaja narasla sigurno bi to bilo nekih 40 posto, što je stvarno puno za nas - rekli su iz tvrtke Skuter dijelovi.
- S obzirom na to da tek očekujemo u nadolazećim danima još veći broj narudžbi i kupaca teško nam je govoriti o konkretnim brojkama povećanja, ali negdje oko 40 posto imamo više upita i interesa za naše domaće proizvode. Krave i kozice slušaju Antenu Zagreb i sretne su što ste nam omogućili da naše proizvode plasiramo onima kojima su potrebni - poručili su iz Milk Bara.
- Još jednom se želim zahvaliti što ste mi pomogli da održim glavu iznad vode i definitivno ste jedini koji su pružili ruku i pomogli mi da ustanem. Mogu reći da se moj skromni promet uvećao za minimum 30 posto - otkrili su iz fast fooda Veprova Gajba.
Jednostavno rečeno, svi uključeni osjetili su moć radijskog oglašavanja i zabilježili značajan rast poslovanja. Evo samo nekih kreativnih rješenja koja su tome pridonijela…
Radio prodaje, a na Anteni Zagreb dobro znaju kako se to radi. Nisu ih spriječile ni izvanredne okolnosti, potvrđujući još jednom da je radio najbrži, najneposredniji i najprilagodljiviji medij. I na kraju, no ništa manje važno, onaj kojem se najviše vjeruje.