Hrvatska tvrtka Infobip prikupila je više od 200 milijuna dolara u prvoj rundi financiranja od investicijskog fonda One Equity Partners, pa je sada vrijednost Infobipa premašila milijardu dolara, piše Reuters.
Prikupljena sredstva koristit će se za financiranje daljnje ekspanzije u Sjedinjenim Američkim Državama kroz moguća preuzimanja.
Infobip je osnovan 2006. godine i pruža tehnologiju i usluge potrebne za višekanalni (omnichannel) marketing, koji klijentima omogućuje komuniciranje s kupcima i korisnicima kroz SMS poruke ili druge usluge poput WhatsAppa, a klijenti su im, između ostalih, i Uber, Viber, Unilever i Costco. Kako piše Reuters, klijenti Infobipa imaju doseg komuniciranja na više od sedam milijardi mobilnih uređaja u više od 190 zemlja.
Tvrtka je u prošloj godini ostvarila prihod od 602 milijuna eura (710 milijuna dolara), što je 38 posto više u odnosu na godinu ranije.
Osim toga, važno je napomenuti da su u PE One Equity Partners uložili i hrvatski obvezni mirovinski fondovi Erste Plavi i PBZ Croatia osiguranje. Na taj će način u očekivanom budućem rastu kompanije sudjelovati i članovi navedenih domaćih mirovinskih fondova. Hrvatski obvezni mirovinski fondovi investiraju u PE fondove te kroz njihove investicije u hrvatske tvrtke sudjeluju u razvoju hrvatskog gospodarstva.