ICONIC AWARDS: Innovative Interior svake godine nagrađuje najbolja dizajnerska rješenja u industriji namještaja koja predstavljaju nove trendove u industriji.
Movo mobilni ured koji je osmislila tvrtka Sobočan i koji je osvojio žiri u jakoj konkurenciji rješenja iz cijelog svijeta, ističe se upravo po svojoj inovativnosti i prilagodbi novim trendovima. Naime, pandemija koronavirusa nametnula je nužnu transformaciju naših radnih i životnih prostora, a Movo mobilni ured savršeno je odgovorio na izazove funkcionalnosti i udobnosti rada od kuće.
Movo mobilni ured pri radu od kuće omogućuje profesionalne radne uvjete, a ujedno je i atraktivan dizajnerski element. Ovaj mobilni ured zauzima minimalan prostor, a korisniku osigurava maksimalan komfor pri obavljanju radnih zadataka. Po završetku rada se vrlo jednostavno zatvori, po potrebi i zaključa te odgura.
Svaki od modela je mobilan, sklopiv, potpuno opremljen sa strujnom kutijom i spremištem te ima mogućnost zaključavanja.
Ideja za ovaj proizvod u tvrtki Sobočan 'rođena' je u proljeće ove godine, a u Movo mobilne urede razradio ju je dizajnerski tim tvrtke - Anamaria Burazin kao produkt dizajner, te arhitekti Mirna Jović i Jakov Fatović. Od ideje do realizacije i gotovog proizvoda bilo je potrebno samo četiri mjeseca, a već u prosincu stigla je ova prva velika međunarodna nagrada.
Stručni žiri koji čine istaknuti dizajneri i arhitekti iz više zemalja, naglasio je važnost modernih uredskih rješenja koja štede prostor.
- U urbanim područjima prostor postaje sve vrjedniji - bilo privatno bilo u uredu. Zato je ideja o dizajniranju cjelovitog radnog mjesta, koje se nakon rada u nekoliko jednostavnih koraka može pretvoriti u dizajnerski element, moderna i inovativna u svakom pogledu. Svi movo modeli izuzetno su pametno promišljeni i nude najvišu razinu funkcionalnosti - ističe se u obrazloženju nagrade za movo.
Njemačko vijeće za dizajn, koje dodjeljuje ICONIC AWARDS, djeluje od 1953. godine kao jedno od vodećih svjetskih centara stručnosti u komunikaciji i prijenosu znanja u dizajnu, brendiranju i inovacijama. Dio je svjetske dizajnerske zajednice te teži uspostavljanju globalne razmjene i umrežavanja, promociji novih talenata i članstvima. Događajima, nagradama, sastancima žirija i stručnim odborima, Njemačko vijeće za dizajn povezuje svoje članove i brojne druge međunarodne stručnjake za dizajn i brendiranje. Trenutno broji više od 340 tvrtki članica.