Hrvatska
StoryEditor

Jenz - zatvorena društvena mreža idealna za sve tvrtke

01. Lipanj 2020.

Zagrebačka softverska i dizajnerska agencija Q razvila je aplikaciju naziva Jenz u želji da radna atmosfera u tvrtki bude još bolja i da zaposlenici međusobno više komuniciraju. 

- Nakon što je nastupila pandemija COVID-19, pravovremeno širenje informacija među zaposlenicima, postalo je dodatno izazovno za svakog poslodavca. A upravo u ovakvim vremenima, više nego ikad, važno je osigurati da su zaposlenici dobro informirani, povezani, motivirani i angažirani. U suprotnom, tvrtka vam neće biti baš produktivna - objašnjava CEO Filip Ljubić otkud uopće ideja za ovakvom aplikacijom. 

Jenz je, najjednostavnije rečeno, društvena mreža za tvrtke, odnosno 'zatvorena društvena mreža.

- Trendovi se mijenjaju, kolege nam postaju prijatelji, a radno mjesto postalo je nešto puno osobnije nego što je bilo nekad. Baš zato je sve bitnija, ako ne i najbitnija stavka postala upravo ugodna radna atmosfera. Bez toga zaista nema profitabilnosti - nastavlja Ljubić.

Q je agencija koja od samih početaka jako puno ulaže u radnu atmosferu. Stolni nogomet, stol za biljar, učestalo organiziranje roštilja i druženja, glazbeni instrumenti, igre.. Sve to bilo je na raspolaganju svakom zaposleniku Q-a. Međutim, kako je rasla agencija, tako su rasli i izazovi – sve je teže bilo povezati i uključiti sve zaposlene. 

- Pokušali smo sa svim dostupnim alatima – Slack, mailovi, WhatsApp, Newsletteri, YouTube i sve je to bilo dobro, ali i dalje nije funkcioniralo kako treba. Postao nam je problem dostaviti informaciju do svih uključenih, na vrijeme informirati 150 ljudi i njih međusobno sve povezati“, objašnjava Ana Čupić, Direktorica komunikacija u Q-u.

- Nakon nekoliko desetaka razgovora s klijentima i partnerima i istraživanja nudi li tržište to što nam treba, došli smo do zaključka da takvo nešto – ne postoji. 'Slogan' Q-a je da nudimo odgovore i rješenja, tako da smo odlučili sami stvoriti rješenje i to je bio početak nastanka Jenza - kaže Čupić.   

Stvaranju Jenza, Q je pristupio pažljivo, gradeći malo po malo ono što im se pokazalo kao idealno rješenje za cijeli tim. Nisu željeli odmah na početku pretrpati aplikaciju s informacijama, kako ju ne bi zakomplicirali. Od samog početka su pazili i na vizualnu atraktivnost obzirom da se svaka tvrtka susreće s otporom prilikom implementiranja bilo čega novog. Moderna i živopisna aplikacija bila je garancija za želju zaposlenika da ju koriste. 

- Spajajući zaposlenike na Jenz, u sekundi možete podijeliti sve važne podatke o tvrtki, a zatim odmah po potrebi dobiti povratne informacije. Možete motivirati svoje ljude da se bolje upoznaju i da pobliže rade jedni s drugima. Jenz ujedinjuje ljude, angažira ih i potiče komunikaciju - dodatno pojašnjava Čupić. 

Jenz je spreman za svaku tvrtku, a prvi testni korisnik i partner je tvrtka Deloitte.

- Deloitte je usredotočen na razumijevanje i stvaranje zajedničke kulture, osmišljavanje radnog okruženja koje potiče ljude na sudjelovanje kao i izradu novog modela rukovodstva i razvoja karijere te smatramo da je Jenz savršen partner za to. Jenz ćemo upotrebljavati za povezivanje svojih zaposlenika koji bi inače ostali nepovezani i to na nov i zabavan način te kako bismo istodobno omogućili dijeljenje znanja, izgradnju zajednice i brisanje interne hijerarhije. Jedva čekamo Jenzati!“, komentirali su iz Deloittea novu Q-ovu aplikaciju. 

Aplikacija Jenz ima 8 značajki, a zaposleniku je dovoljno da ih pregleda u jednoj minuti dnevno i bude informiran: Vijesti (sve službene vijesti tvrtke), Tweetovi zaposlenika (zabavne priče koje zaposlenici mogu međusobno podijeliti), Profili zaposlenika (fotografija, odjel, naziv radnog mjesta i kratki životopis), Status (godišnji, službeni put i slično), Pohvali kolegu (jednim klikom možete pohvaliti kolegu), Pretinac prijedloga i žalbi (prilika za zaposlenike da anonimno kažu sve što žele), Anonimne ankete i Kalendar događanja.

Jenz je lansiran 4 mjeseca prije globalne krize koja je nastupila zbog COVID-19. Danas su, kažu u Q-u, vidljivi konkretni rezultati upotrebe Jenza skupljeni anonimnom anketom – 87% zaposlenika ima odličnu komunikaciju s kolegama, 90% zaposlenika osjeća potporu nadređenih i 96% zaposlenika savršeno razumije svoje zadatke i ciljeve.

22. studeni 2024 12:24