Najbolji hrvatski nogometaš Luka Modrić investirao je u Sportening, hrvatsku tvrtku koja je do sada ukupno privukla 6.4 milijuna eura kapitala i uz nedavno otvoreni ured u San Franciscu želi se pozicionirati uz bok vodećim društvenim mrežama svijeta. Aplikaciju je preuzelo 350.000 korisnika od kojih je 250.000 registriranih, piše Netokracija.
Osim Luke Modrića u Sportening su do sada uložili veterani Silicijske doline poput Ralpha Hoa, koji je bio 11. zaposlenik kompanije X.com (kasnije PayPal). Zatim, podršku je izrazio i Sean Ellis, autor knjige Hacking Growth koji je jedan od zaslužnih ljudi za strelovit uspon kompanije Dropbox. U Sportening je investirao i Sacha Dragić, osnivač Superbet grupe koja je ranije akvizirala Superology.
Za onoga tko nije upućen, Sportening je specijalizirana društvena mreža koja povezuje navijače sportskih klubova, omogućavajući im kreiranje navijačkih zajednica, dijeljenje sadržaja, ocjenjivanje igrača i druge navijačke aktivnosti.
Aplikaciju je preuzelo više od 250.000 navijača, a svakoga joj se dana pridružuje preko 2 tisuće novih korisnika.
Inače, za najboljeg hrvatskog nogometaša Sportening predstavlja prvo startup ulaganje. Iako iznos ostaje tajna, Luka je objasnio zašto je odabrao baš njih.
- Kad sam vidio koliko su strastveni u Sporteningu u želji da naprave platformu koja povezuje i stvara dodatnu vrijednost za navijače, odlučio sam se uključiti. Stadioni imaju limitirane kapacitete, barovi i pubovi su nedavno bili zatvoreni i u takvim okolnostima navijači ne mogu ostvariti osjećaj pripadnosti i zajednice. Sportening rješava taj problem i želja mi je da ovim ulaganjem barem djelomično vratim navijačima za sve u karijeri - rekoa je Modrić.
Luka je prvi službeni igrač koji se pridružio Sporteningu te će imati svoj službeni kanal i trenutno razvijaju korisničke profile koji će biti korisni za sve korisnike platforme, a pogotovo content creatore/influncere i igrače. Creatori će stvarati fans player ratings, lineup predictor, video, gifovi, tekstove, ankete, Q&A.